Pages

Support Penaja

Wednesday, June 29, 2011

Menara condong pisa.. yang kita tak tahu di sebalik tabir

Posted by mykhalis On 3:31 PM 9 comments

Tahukan korang menara condong pisa di Turkey? kalau anda tahu..mesti korang pernah tengok gambar-gambar macam kat bawah ni kan?



yup.. ada yang bergambar menolak,, menahan,, menendang.. biasala tue.. kalau khalis ada kat situpun mesti Khalis wat yang sama jugak.. tapi kalau ramai orang wat camni..sebenarnya camne pemandangan di sekitar menara pisa ni kan?

inilah yang berlaku sebenarnya di sekeliling menara pisa.. semua orang berposing untuk mendapatkan sudut yang terbaik.. kalau tengok sekali imbas cam orang nak berkungfupun ada..hehe.. kalau kat KL boleh tengok kat tempat air terjun KLCC..macam -macam gaya jurukamera ada nak tangkap gambar..

9 comments:

mcm siot je orng ambek gmbar hahaha

hahaha...yg amik gmbar overall ni jugak photog terbaik...gmbar dia pling mnarik

hehhe..tau.. khalis saje nak test readers.. berapa ramai nak tegur kesalahan Khalis..

haha style paling best dh la tu..:)

teringat mase pegi singapore dulu.

yang kat merlion statue tu... haha... ramai je wat pose nganga kat situ dan tukang tangkap gamba pun sibuk amik angle paling best untuk mcm konon2 kite ah yang jadik air pancut yg kuar dari mulut singa tuh...

haha... klakar... ramai plak tu wat camtu... hahaha

gambar last tu mmg sah dan tak sah la.. huhuhu.. kalau brksmptn smpi ke sana pun nk gmbr lagu nih :D

Patutlah menara tersebut semakin condong... sebab ramai yang tolak dan terajang...

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...