Menara condong pisa.. yang kita tak tahu di sebalik tabir

Tahukan korang menara condong pisa di Turkey? kalau anda tahu..mesti korang pernah tengok gambar-gambar macam kat bawah ni kan?



yup.. ada yang bergambar menolak,, menahan,, menendang.. biasala tue.. kalau khalis ada kat situpun mesti Khalis wat yang sama jugak.. tapi kalau ramai orang wat camni..sebenarnya camne pemandangan di sekitar menara pisa ni kan?

inilah yang berlaku sebenarnya di sekeliling menara pisa.. semua orang berposing untuk mendapatkan sudut yang terbaik.. kalau tengok sekali imbas cam orang nak berkungfupun ada..hehe.. kalau kat KL boleh tengok kat tempat air terjun KLCC..macam -macam gaya jurukamera ada nak tangkap gambar..

Comments

ABU said…
mcm siot je orng ambek gmbar hahaha
Areen said…
terbaek!~haha
iniialahaku said…
hahaha...yg amik gmbar overall ni jugak photog terbaik...gmbar dia pling mnarik
mykhalis said…
hehhe..tau.. khalis saje nak test readers.. berapa ramai nak tegur kesalahan Khalis..
Puan Kutu said…
haha style paling best dh la tu..:)
Aslina said…
teringat mase pegi singapore dulu.

yang kat merlion statue tu... haha... ramai je wat pose nganga kat situ dan tukang tangkap gamba pun sibuk amik angle paling best untuk mcm konon2 kite ah yang jadik air pancut yg kuar dari mulut singa tuh...

haha... klakar... ramai plak tu wat camtu... hahaha
amna said…
gambar last tu mmg sah dan tak sah la.. huhuhu.. kalau brksmptn smpi ke sana pun nk gmbr lagu nih :D
Koding said…
Patutlah menara tersebut semakin condong... sebab ramai yang tolak dan terajang...

Popular Posts