Pages

Support Penaja

Tuesday, June 28, 2011

Bila China melepaskan air dari pembentungan

Posted by mykhalis On 5:50 PM 6 comments

Negara China memiliki sumber alam yang begitu banyak memandangkan ianya negara yang besar. Di China sendiri mempunyai sebuah pembentung yang sangat besar mampu menampung berbilion gelen air yang disimpan apabila negara dilanda ancaman kemarau.

Namun kerana akhir2 ini, ancaman semakin memuncak, kerajaan China mengambil keputusan untuk melepaskan air dari 3 pembentung utama negara itu. Jom tengok betapa ghairahnya rakyat negara China apabila melihat begitu kuat pancuran air yang keluar dari pembentung..










gila ghairah sampai sanggup ambil gambar dekat-dekat.. betul tak?

6 comments:

giler deras air dia.. kang buang air banyak2 camni, kang ada krisis air plak diorang ni..

jangan pulak jadi banjir lepas tu. huhu..

gila horror tengok.. tapi macam syok pulak tengok orang dok tang tu.. nak try boleh? hehe

mcm best je..
suka tengok air yg deras2 cm tu..
mcm awan pn ada.. hehehe..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...