Sambungan Juvana di Panggung Wayang? Trailer Juvana The Movie


Walaupun Khalis pernah kutuk ending Juvana, namun cerita ini merupakan cerita yang sangat "bijak". Cara dia mempermainkan perasaan penonton memang terbaikk.

Kalau tengok di Youtube sekarang sudah ada vklip menunjukkan Juvana dengan barisan pelakon baru. Yang kekal Warden dan Botak je.


Apa pendapat korang bila tengok trailer nie? Khalis rasakan macam ada kesamaan dengan cerita bersiri je. Apapun, tak sabar nak tunggu pengunguman seterusnya.

Dan Khalis sharekan satu deleted scene iaitu babak selepas Kedah dihantar ke rumah keluarga angkatnya.. apa yang best.. Semua poco poco termasuk botak dan guard..heh


Comments

dwaty said…
eh??? nak tayang kat panggung plak... minat botak... hehehehe
nUrUL NaDiA said…
poco2 tu kelakar la......hehe
cik sakdi said…
nak daim lah. huhu
dayang said…
ala..tak best kalau xde Daim....

Popular Posts