Pages

Support Penaja

Wednesday, August 3, 2011

Sambungan Juvana di Panggung Wayang? Trailer Juvana The Movie

Posted by mykhalis On 11:58 AM 4 comments


Walaupun Khalis pernah kutuk ending Juvana, namun cerita ini merupakan cerita yang sangat "bijak". Cara dia mempermainkan perasaan penonton memang terbaikk.

Kalau tengok di Youtube sekarang sudah ada vklip menunjukkan Juvana dengan barisan pelakon baru. Yang kekal Warden dan Botak je.


Apa pendapat korang bila tengok trailer nie? Khalis rasakan macam ada kesamaan dengan cerita bersiri je. Apapun, tak sabar nak tunggu pengunguman seterusnya.

Dan Khalis sharekan satu deleted scene iaitu babak selepas Kedah dihantar ke rumah keluarga angkatnya.. apa yang best.. Semua poco poco termasuk botak dan guard..heh


4 comments:

eh??? nak tayang kat panggung plak... minat botak... hehehehe

poco2 tu kelakar la......hehe

ala..tak best kalau xde Daim....

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...