Gambar Menarik : Bagaimana Palm Island di buat

Tak tahulah kepala orang arab ni. Duit keluar dari tanah..Nak buat camne..betul tak?Sampai tak cukup apa yang ada.. diadakan lagi..Inilah Palm Island yang mendapat perhatian dari ramai jutawan dan billionaire.. Lambang prestij dan kekayaan yang tak berbelah bagi.

Selebriti Kelas A, seperti Brangelina, Tom Cruise, pemain bola macam Beckham juga tidak ketinggalan akan mendiami pulau ini. Inilah pulau buatan manusia yang kalau ikut pada rekaannya ia akan menyerupai peta bumi. Tapi tak tahulah jadi ke tidak.













Arrghhh..kena kerja kuat kuat ni.. kuat kuat..cepat-cepat klik iklan..Khalis nak beli pulau..hahahaha

Comments

MFI said…
dorang amik pasir dari mana? dalam laut ke? atau kat pntai2?

buat pulau kat umah udah ler encik khalis..hehehe..
Cik Asma BLuppy said…
wah.. khalis nk beli pulau... beli kat CAB satu ye...hehe
Anonymous said…
pulau ni x jadi cm yg digambarkan..timbul isu hakisan tanah sbb ombak..membapan bagai..cuba cari info terkini tentang pulau tu...^^
ABU said…
tempat ni mmg lawa...aku suka tengok..rasa nak pegi jep hahaha
pulau ni x jd diteruskan projek nyer.byk bantahan. termasuk la pulau yg berbentuk pokok kurma tu (if i'm not mistaken)
lisa lis said…
ni kalu jadik pulau..kompom tenggelam~ ikshh3x....
Wanie Affandi said…
macam pembaziran je...=="
nURidayu said…
bijak sungguh manusia,,,

Popular Posts