Rekaan Menarik : Beg penuh duit

Bagi sesetengah orang, beg adalah benda yang melambangkan dirinya. Umpamanya, kedai makan biasanya ada posh bag, Pegawai ada beg bimbit, Budak universiti takde beg. Bila Khalis lihat rekaan beg ni, memang terpikat betul.

Apa yang membuatkannya menarik ialah bagaimana rekaan sudut duit yang menghiasi beg ini. Kelihatan sangat real. Khalis yakin 89% orang akan menoleh kali kedua untuk melihat anda..Yerla.. apa guna beli lawa lawa kalau takde orang tengok. betul tak?
Cuma persoalannya, berani atau tidak gunakan beg ini. Sebab, takut pencopet pencopet bodoh nanti terpikat dengan beg ni. Diorang mungkin tak tahu dalam beg hanyalah baju baju kotor yang nak dibawa balik kampung.. dah hilang baju kena rembat.



Jadi, Kalau berani beli la ek.. Khalis suka tengok je, nak beli tak berapa berani la pulak

Comments

Cik Asma BLuppy said…
mau je kena rompak ni.. huhu
Aiza Hamid said…
sgt cool, tp jgn pakai masa balik kg...haha
menarik la...tp 2 la,tkut plak...

Popular Posts