Pages

Support Penaja

Thursday, August 4, 2011

Berita Menarik : Penyakit fobia yang paling pelik di dunia

Posted by mykhalis On 11:44 AM 9 comments

Fobia ada macam jenis.. ianya mungkin datang melalai pengalaman atau kesakitan yang kerap di alami.
Khalis sendiri semakin hari semakin fobia dengan cerita hantu. Tak tahula kenapa.. rasa menyampah bebeno kalau bukak tv ada iklan seram.. rasa nak hempas2 je.

Tapi setiap orang ada ketakutan atau fobia tersendiri. Ada fobia ketinggian, fobia kekotoran, fobia pada percintaan.. Tapi dalam banyak banyak fobia, Khalis rasa dah jumpa fobia yang paling pelik. Sejauh mana peliknya? tengokla sendirik

camne? pelik tak?

9 comments:

mengong je

dua2

pompuan tu

dan juga paper yg publish kn cite tu

erkkk,sengal gila pompoan nihh

memang cuak bro..kih kih kih

fobia betul ni.. mesti ade sebab knapa fobia ni

bsebab la tu..kalu x xakn la yg tu dia phobia~

adalah sebab tu, xde peliknya zaman skrg ni...

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...