Berita Menarik : Penyakit fobia yang paling pelik di dunia

Fobia ada macam jenis.. ianya mungkin datang melalai pengalaman atau kesakitan yang kerap di alami.
Khalis sendiri semakin hari semakin fobia dengan cerita hantu. Tak tahula kenapa.. rasa menyampah bebeno kalau bukak tv ada iklan seram.. rasa nak hempas2 je.

Tapi setiap orang ada ketakutan atau fobia tersendiri. Ada fobia ketinggian, fobia kekotoran, fobia pada percintaan.. Tapi dalam banyak banyak fobia, Khalis rasa dah jumpa fobia yang paling pelik. Sejauh mana peliknya? tengokla sendirik

camne? pelik tak?

Comments

mengong je

dua2

pompuan tu

dan juga paper yg publish kn cite tu
azrijohan said…
erkkk,sengal gila pompoan nihh
ArulchelseA said…
memang cuak bro..kih kih kih
ApiH said…
fobia betul ni.. mesti ade sebab knapa fobia ni
lisa lis said…
bsebab la tu..kalu x xakn la yg tu dia phobia~
Areen said…
adalah sebab tu, xde peliknya zaman skrg ni...
Marcella said…
wah..musykil ni..

Popular Posts