Pages

Support Penaja

Monday, August 1, 2011

Berita Manarik : Atuk termuda di England.. pada usia 29 tahun

Posted by mykhalis On 11:09 AM 4 comments

Seluruh ahli keluarga bergambar bangga

Best tak? cuba Khalis bayangkan 4 tahun lagi Khalis menimang cucu yang pertama.. Dilahirkan oleh anak dara Khalis yang berusia 14 tahun.. Perghhh..ikhlas tak bangga!!

Shem dan anak perempuannya, Tia

Itulah kisahnyanya Shem Davies.29  dan Kelly Jones .30  yang kini merupakan bekas kekasihnya meraikan kelahiran cucu mereka. Shem yang merupakan seorang penganggur terpaksa di tahan oleh pihak hospitak kerana memerlukan pengenalan diri memandangkan rupa Shem seakan bawah umur.

Ibu bapa muda Jordan dan Tia

Anak mereka, Tia 14 tahun yang dilahirkan oleh Kelly pada usia 15 tahun kini menyambut ahli keluarga baru mereka.. Gracie. Kekasih Tia juga baru berusia 15 tahun, Jordan mendapat restu bapak mentuanya.

Shem juga dimaklumkan berkata pada Majalah People bahawa dia yakin dengan kemampuan Jordan menjaga anaknya dan cucunya nanti, dan saya berbangga dengannya.

Gracie yang ditahan dahulu kerana dilahirkan kurang bulan

Apa perasaan bila baca cerita nie? menurut maklumat.. semua nama di atas adalah penganggur dan mendapat bantuan kerajaan Britain. dan kalau tengok pada komen, semuanya marah kerana pertama isu tak bertanggungjawab memberikan kebenaran anaknya buat hubungan seks dan melahirkan anak di usia yang sangat muda.. Kedua kerana mereka tidak bekerja dan mengharap akan bantuan dari kerajaan.

Khalis tak pasti kalau ada di Malaysia yang bayi dilahirkan oleh ibu di awal usia belasan tahun. Mungkin kita kena pergi Melaka, sekolah ibu mengandung Ali Rustam.. mungkin ada statistik bahawa apa yang berlaku di Britain akan terjadi di negara kita..

4 comments:

kalau tanya MFI..sokong je lahir anak awal..tapi kene kahwin dulu la..tu sume perancangan sendiri atas kehendak ilahi..
tapi lagi bagus kalau ada pekerjaan tetap..smpai bila nak mengharapkan orang lain..

hmm.. apapun nak dapatkan anak ni buatla cara sah.. yang halal lagi mulia... jangan wat cam citer ni even kat negara tercinta ni dah banyak kes cenggini... sedih kot..

atleast dorang bertanggungjawab n tak gugurkan anak..

Setuju dengan pendapat sis Wanie. Cuma ianya berbeza dari segi agama dan pegangan saja.

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...