Uthopia : Fesyen di jalanan

Lagi 3 jam lebih lagi nak berbuka.. Tak baik betul asyik ingatkan makan je..Betul tak? Tapi itulah.. mengadap pc dari pagi ke petang.. Bukak blog ini tayang gambar makanan.. bukak blog itu gambar makanan.. arghh...

Dari layan makanan, baik kita tengok orang Uthopia berfesyen..atau dalam bahasa halusnya.. mereka sangat kurus.. apa jerla yang mereka makan kan?









terasa gemok sungguh bila tengok diorang yang kurus nie

Comments

ArulchelseA said…
cuak aku bro..untuk apa lubang kat bibir tu..gila la..

*bro dah berubh wajah ke ni..kih kih
MFI said…
ini semua gmbr lucah..tidak..
Cik Asma BLuppy said…
uish... knpe die buat mulut jadi mcm tu? myeramkan...
wah.. betol2 berfesyen.. leh wat grand event ni :)
vampire's lovex said…
scaryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy !!

hahaa
lisa lis said…
hahahaha..ini br ley dpanggil gila fesyen keh3x... ><

Popular Posts