Pages

Support Penaja

Tuesday, August 2, 2011

Uthopia : Fesyen di jalanan

Posted by mykhalis On 4:35 PM 9 comments

Lagi 3 jam lebih lagi nak berbuka.. Tak baik betul asyik ingatkan makan je..Betul tak? Tapi itulah.. mengadap pc dari pagi ke petang.. Bukak blog ini tayang gambar makanan.. bukak blog itu gambar makanan.. arghh...

Dari layan makanan, baik kita tengok orang Uthopia berfesyen..atau dalam bahasa halusnya.. mereka sangat kurus.. apa jerla yang mereka makan kan?









terasa gemok sungguh bila tengok diorang yang kurus nie

9 comments:

cuak aku bro..untuk apa lubang kat bibir tu..gila la..

*bro dah berubh wajah ke ni..kih kih

ini semua gmbr lucah..tidak..

uish... knpe die buat mulut jadi mcm tu? myeramkan...

wah.. betol2 berfesyen.. leh wat grand event ni :)

scaryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy !!

hahaa

hahahaha..ini br ley dpanggil gila fesyen keh3x... ><

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...