Video Lawak : perlawanan gusti budak 9 tahun dengan pro


Biasalakan.. kita nak tengok lawak lawak ni kena pergi ke Jepun. Kat sana diorang ada liga gusti tersendiri. Malah, mereka telah mengimport penggusti dari luar negara seperti Kenny Omega untuk memeriahkan gelanggang.

Hasilnya?Satu perlawanan antara Kenny Omega dengan budak berusia 9tahun diadakan.. apa terjadi? tengok sendiri..


apela punya orang.ngan budak2 pun keluar semua buah..ciss

Comments

ApiH said…
camni pun ade ke? pelik2 la diaorg ni..


Senarai tempat buffet Ramadhan
Ibnushukran said…
tak beragak berlakon, jelas sgt..
Cik Asma BLuppy said…
uish.... tu dah kira keganasan terhadap budak2..
MFI said…
argh..takleh terima..
Amy Syaquena said…
hahahaha..pelik2 la dorang nie..

*jom singgah di belog saya dan jemput join contest SR*
http://www.sinarraudah.com/2011/08/contest-juadah-ramadhan-dan-ucapan.html
bedpet said…
erk. ni betul2 ke tipu? tgk laki tu pukul budak tu nampak mcm real. bila budak tu pukul laki tu sampai tergolek, tu nampak tipunye. betul ke tipu ni? haish. pening -.-'
yatie Awang said…
tak mahu yengok sampai habislah, tak ada kerja apa buat pertandingan macam tu
cik sakdi said…
eh mamat neh!! wakaka
nURidayu said…
budak 2 kira brani r nk blakon,,kan khalis,,,hih,,,comel lagi,,,

Popular Posts