Pages

Support Penaja

Tuesday, August 2, 2011

Majlis perkahwinan bertemakan Harry Potter

Posted by mykhalis On 11:21 AM 7 comments


Sangat sedih sebab tak dapat lagi tengok HP di wayang.. Tapi khalis berjaya donlot semua HP 1-7(episod 1) dalam format blueray.. Layan tak hingat.. Kalau tak sempat tengok panggung, Khalis tunggu tahun depan donlot pulak..hehe

Kalau sebut pasal majlis kahwin, setiap pengantin nak kelainan tersendiri kan? takkan la nak biasa biasa. Khalis tak kata mahal..tapi kelainan yang ditonjolkan. Macam Khalis takde lain sangat. Tapi majlis sambut menantu Khalis buat di sebelah malam.. menu? asam laksa, mi hun sup, nasi ayam.. buat di sebelah malam dan kesannya? ramai orang datang tengahari sebab tak baca betul2 buat sebelah malam.. ish ish ishhh


Jadi Khalis nak kongsikan satu majlis perkahwinan bertemakan harry Potter.. minat sangat agaknya..keindahan di buat di pinggir hutan,, semua kad jemputan, tempat duduk dan pakaian..memang cantik sangat..kalaulah ada peluang kali ke dua..wahaha



 








Apapun, majlis tak payah la wat besar melampau sampai pasangan kita susah nak cari duit atau kena berhutang.. lebih baik duit yang ada wat simpanan bersama,, nanti lepas kahwin lagi banyak barang nak beli.. betul tak?

7 comments:

agak2 bpe kos perkhwinan ni ep?

nk jugak donlod cte tuh versi blu ray. kongsi la.. hehehe [ttba xamek tau psl wed nih].. ;p

eh theme blog dah lain??huhu

a'ah la..themes dah lain..alo khalis..suka yg dulu la.. ni msti sbb xdpt tgk hp kat wayang kan?

harry potter??cam kureng ikut tema lols! alololo bro khalis, nape tuka theme blog, xbeshhh ar huhu tp i tetap maintain mengomen ^_^

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...