Pertandingan Pelik : Orang Patung di Ukrain

Pernah korang jumpa orang patung.. Alaa,, bukan orang orang kat tengah sawah padi.. Tapi yang ini orang berlakon jadi patung.. Memang tak bergerak kalau tak dibagi duit.

Setiap musim luruh di Cremia, Ukrain, setiap tahun semua patung manusia akand atang dan menonjolkan kehebatan mereka jadi patung. Dari segi make - up. eksperasi wajah.. semuanya penting.. Kalau tak,mereka gagal menjadi patung yang baik..hehe













camne?real tak mereka jadi patung?wahahah.. tabikkk springg.. cuba bulan bulan pose ni jadi patung..tahan ke tak ek?

Comments

Ibnushukran said…
da macam patung betul da.. geletek perut skit.. haha
is_isaac said…
giler lah, cam real..
!
Cik Asma BLuppy said…
wow! mcm real je... baby kecik tu manusia gak ke?
TK said…
nampak macam patung betul la..!
~~Ticer Wann~~ said…
waaa cer wat lawak agak2 dorang gelak tak? ihiks.. terbaekkk
wah... memang stylo ar saspe yang padndai jadi patung ne kn.. ne dipanggil gold man kn :)
lisa lis said…
fuyooo...serius mmg gila abis lah... macam patung btul..hebat tul la dia org nih...><
Anonymous said…
wah...

Popular Posts