MR Bean/ Rowan Atkinson eksiden patah bahu



Tahukah korang dalam rancangan TOP GEAR(alaa.. rancangan kete yang menjadi rujukan ramai peminat sukan kereta) Mr bean merupakan pemegang rekod terpantas dari tahun 2010 hingga sekarang. Malah kereta yang digunakan ialah McLarren F1 yang harganya lebih kurang RM3.5 juta dan kelajuan boleh mencecah 240 batu sejam.. bukan km tau..



Hasilnya?kereta yang dipandunya terbabas lalu terbakar. Tapi mengejutkan.. aktor berusia 56 tahun ini, yang Khalis sedang tunggu download filem terbarunya Jonny English..selamat dan hanya patah bahu sahaja.

menurut ramai sahabat mahupun jirannya berkata. "mr bean kalau masuk dalam kereta sport terus jadi cam orang bangang..tak sedar diri"..

sumber: dailymail

Comments

ArulchelseA said…
dia memang bagang pun..kih kih.. dia kan gila jugak..hhehehehe
Miss A said…
go go mr bean! :)
puteri ain said…
lucky him . heyy . new face of blog :) nice
pw3nCeSs appLe said…
aku suka laki bile race xsdar diri..nseb bek dia slamat. luv u lah mr.bean! hehe
Fahman said…
dye dah terbiase ngan moris minor. jadi jonny english sepuluh tahun sekali. ha3
Areen said…
nice try huhu~
lisa lis said…
mr.bean2x..tgk muka ikshh cam xcayo dia lagik hebat bw keta rupanya...ikshh3x...

Popular Posts