Pages

Support Penaja

Tuesday, August 2, 2011

Fakta : Bagaimana syarikat syarikat besar mendapat nama mereka

Posted by mykhalis On 1:39 PM 3 comments

Khalis bagi kita semua menghafal sekejap.. Menghafal dan kalau sambil berbuka nanti boleh la pura -pura tanya..

"eh.. korang tau tak camne Microsoft boleh timbul kat kepala otak Bill Gates?" mesti kawan kawan kata.. entah.. so, masa tu korang wat la muka macam profesor dan jawabla,

Haa,, kan dapat pahala berkongsi ilmu.. Nanti kawan kawan tu berlagak pulak dengan kawan kawan yang lain.. saham tue.. hehe.. ini pun ilmu jugakkan?

3 comments:

like lah~~~~ :)
thanks Khalis for sharing!

walaupun simple jerk nama tapi gah dimata dunia kn :)

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...