Tidur di jurang gunung

Khalis memang paling tak larat kalau join program motivasi kalau ada jungle tracking. Kalau keluar dari kem lepas subuh dan sampai di lokasi selepas 2 jam? perghhh.. rasa nak tercabut lutut. lepas mandi-manda sejam dua, dah kena keluar balik dari hutan.. Memang penat gila baban arr..

Oleh sebab itu, bila Khalis tengok gambar pendaki yang tidur di curaman gunung untuk melepaskan kepenatan.. Khalis tertanya.. apa yang diorang dapat? Yup.. kepuasan atas kerja yang kita buat kerana minat.. Betul tak?

Kerja ni, kalau kita buat kerana memang dah kerana ianya adalah minat kita, hari hari rasa macam cuti. Macam jadi tokey cc ke.. hehehe..jangan jeles k?








Khalis? ugut nak kerat kakipun Khalis takkan naik gunung cerun camni.. Bukan tak percaya kat tali yang tampung berat..tapi bimbang batu yang menahan tali jadi merekah..

Comments

Wanie Affandi said…
xsanggup2....>.< giler ah..sape yg tido lasak tu bahaya..bangun2 dah "MARABUKA"~~~~
lbih rela tdur kat umah dgn tilam empuk.
kslamatn pon trjamin.
hik3.
xde keje cari keje... hahaha... aku jenis gayat ar tempat tinggi ni bro :)
Azura Mendezz said…
Hahahhahhh!!suke bila Khalis ckp..bukan xpcaye kt tali yg tampung berat..
tp bimbang batu yg menahan tali jd merekah..adehhh~~ hahahahhh!! =P
lalink7 said…
husz lak takut husz tido mesti nak golek sana..kang tegolek terjun gaung le ...waaa..scary
MiSzy DiaN said…
wow! rasa mcm nak tercabut jak jantung nie taw kalu mcm tue hahahaa
Miz Novexx said…
uish.... tak sanggup, macam pertaruhkan nyawa je
tapi omputeh memang suka mende2 pelik camni, kan? kan?
mas saari said…
ish...tak sanggup akak!
buatnya tali tu putus...naya je!
kucarkacir said…
diorg tak takut ke?
ish ish ish..berani sungguh..
mykhalis said…
@syazana.not.single dah atas tilam takdenye nak naik gunung
mykhalis said…
@lalink7 kalau tidur tebing camni nak buas cam tido rumah tak tau le
mykhalis said…
@Azura Mendezz luahan ikhlas dari hati
mykhalis said…
@mas saari tali ni kuat kak.. batu je takut tak tahan
mykhalis said…
@lalink7 kompom takleh gi mendaki camni
mykhalis said…
@kucarkacir kalau takut takdela nak tido di curaman ini..
mykhalis said…
@Miz Novexx nak isi kekosongan dalam diri mereka
mykhalis said…
@MiSzy DiaN kalau la terlupa tebing gunung..mesti terperanjat gile
saya YANA said…
Yana tak sanggup... dulu baring2 kat buai yang biasa ada kat pantai.. pastu konon ada orang hayun.. sambil tengok bawah.. huhuh.. da pening.. hahaha..
mOon jOhari said…
gila apa depa ni...
Azku said…
respect r!!
Anonymous said…
oh tidak!
Ayie said…
jum camping kat cerun.. hahaha
seremmmmmmmmmmmmmmm,..huhu,..ehh,CN org petame ke ni?,.wahaha,.sbb blogger lain tid ek?,.hehe,.
ambe bukan je ugut, sebut panjat gunung macam tu dah pitam...gayat dan pengsan

Popular Posts