Lelaki ekornya di belakang..

Korang ingat tak lawak tarzan ngan monyet.. Alaa.. yang monyet tanya tarzan kenapa pakai kain.. Lepastu kain Tarzan tertanggal.. monyet and the geng gelak separuh mati.. Diorang cakap.. "Patutla Tarzan pakai kain.. ekornya pendek,, lepas tu kat depan pulak.."

Tak senonoh betul monyet ni kan? Tapi kali ini Khalis nak bawakan fakta.. Seorang budak lelaki yang dilahirkan di India yang diberi nama Balaji bersempena nama tuhan mereka yang merupakan tuhan berwajah monyet.

Ini hanyalah sebahagian dari kes yang ditemui..Banyak lagi sebenarnya.. Khalis nak terjemahkan istilah perubatan ni pun tak pandai.. tapi menurut pakar.. ianya bukanlah ekor sebenar.. ianya lebihan tulang dan daging..

Jom jela layan gambar-gambar manusia berekor ini






 macam macam kan? kesian kalau mereka dilahirkan di negara-negara yang kepercayaan tahyulnya kuat.. Kalau di India mungkin dijaga bagaikan dewa.. kalau di Afrika membawa sial.. hmmm

Psss..Khalis isi tajuk lelaki sebab takla pulak gambar awek berekor.. tak kesahla depan belakang.. kalau ada mesti Khalis isi tajuk manusia ke..insan ke.. ehehhe..

Comments

saya YANA said…
ishh... kesian.... boleh buangkan??..
cik sakdi said…
xpenah pon dengar lawak trzan tu.kakakkah
Encik MamaT said…
aku igtkan ekor yang mcm tarzan tu.. hahaha
Cik Teddy said…
agak mnakutkan la..
adan said…
aku agak semua gambar2 di atas tu adalah waris Son-Goku..!!!
Wanie Affandi said…
kalau buang sure jadi lemah kan..cam goku..hehe..=P
special case ni.subhanallah..
kesiannya dorang.
huhu.
Miss Shikio said…
astagfirullah... kesian sungguh
kucarkacir said…
ini mcm lebihan isi je??

Popular Posts