Hiasan atas kek yang menarik

Seingat Khalis, masa Khalis kahwin dulu, bukan kami sepasang yang dapat potong kek.. pakcik-pakcik pulak yang tolong potongkan..jahatkan diorang???

Tapi takdela kek kami ni ada hiasan bagai.. cuma melengkap majlis je.. Khalis mana suka kek..betull..tak suka.. heh..

Tapi kalau tengok kat blog ni banyak dah Khalis kongsikan gambar kek ngeri , seram, menarik..semua ada.. kali ini Khalis nak kongsikan hiasan atas kek,, ala.. yg biasanya mat saleh isi sepasang pengantin tue.. Kali ini dengan cara yang berbeza..

mana mau lari arr suami ku??

i like..hehe

alolololooo..manjanya

sayang awak...

jom mauk bilik bang..

terpenjara??

awak nak gi mana tadi haa??

feeling titanic gitu

i love u

ewahhh ewahhh... jgn larii

tak nyempat-nyempat

tepi pantai gitu

sweet je

muuuackkk
hehhe..Salleh yaakob.ooo Salleh Yaakob..hehe

Comments

misz farahniza said…
comelnye...
nak 1...
belikan boleh...hik3..
K.A.S. said…
sangat genius..ok..da dpt idea nk wt cner ble kawen nnt..(walhal lambt lg)
haha suroh salleh yakob tempah kek nieh
cikida said…
whoaa,,mesti mahal nih...hehe..tapi sweett..kalau beli,,nk simpan je patungnye smpi bile2,,xnk mkan..hehe=p
aisya sakaria said…
kenapa yg asyik kena buli atas kek tu lelaki je.. hehe
kucarkacir said…
knp kebanyakan pengantin lelaki nak lari ye?
Wanie Affandi said…
suke tepi pantai tu!!cam sweet je..=DD
dill said…
lawa la~

dill.
hoho.
salleh dah nak tambah quota dah.
suka yang terpenjara tu. hik3.
Azku said…
agak2 kt msia leh dpt x?
Koding said…
Hiasan yang berlebih-lebihan...
alololo....cutenyee...sukeee
chii said…
ctenya wedding cake ni..mmg jd tarikn :)
-A-R-I-N-A- said…
c0mey2...
menarik sgt..
Mira iiya said…
ptung 2 rasa apa ye?? hmmm

Popular Posts