Pages

Support Penaja

Saturday, May 14, 2011

Hiasan atas kek yang menarik

Posted by mykhalis On 8:04 PM 15 comments

Seingat Khalis, masa Khalis kahwin dulu, bukan kami sepasang yang dapat potong kek.. pakcik-pakcik pulak yang tolong potongkan..jahatkan diorang???

Tapi takdela kek kami ni ada hiasan bagai.. cuma melengkap majlis je.. Khalis mana suka kek..betull..tak suka.. heh..

Tapi kalau tengok kat blog ni banyak dah Khalis kongsikan gambar kek ngeri , seram, menarik..semua ada.. kali ini Khalis nak kongsikan hiasan atas kek,, ala.. yg biasanya mat saleh isi sepasang pengantin tue.. Kali ini dengan cara yang berbeza..

mana mau lari arr suami ku??

i like..hehe

alolololooo..manjanya

sayang awak...

jom mauk bilik bang..

terpenjara??

awak nak gi mana tadi haa??

feeling titanic gitu

i love u

ewahhh ewahhh... jgn larii

tak nyempat-nyempat

tepi pantai gitu

sweet je

muuuackkk
hehhe..Salleh yaakob.ooo Salleh Yaakob..hehe

15 comments:

comelnye...
nak 1...
belikan boleh...hik3..

sangat genius..ok..da dpt idea nk wt cner ble kawen nnt..(walhal lambt lg)

haha suroh salleh yakob tempah kek nieh

whoaa,,mesti mahal nih...hehe..tapi sweett..kalau beli,,nk simpan je patungnye smpi bile2,,xnk mkan..hehe=p

kenapa yg asyik kena buli atas kek tu lelaki je.. hehe

knp kebanyakan pengantin lelaki nak lari ye?

suke tepi pantai tu!!cam sweet je..=DD

hoho.
salleh dah nak tambah quota dah.
suka yang terpenjara tu. hik3.

agak2 kt msia leh dpt x?

Hiasan yang berlebih-lebihan...

alololo....cutenyee...sukeee

ctenya wedding cake ni..mmg jd tarikn :)

ptung 2 rasa apa ye?? hmmm

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...