Koleksi gambar yang korang akan cakap "entah ape-ape!!" siri 5

nak turun nak..jatuh nanti

sori la yang..walaupun kita baru kawen..abang di panggil bertugas

hantu galahhhhh..arghhh

model sosej??

dewa spiderman gajah??

apa yg nak ditunjukkan di sini?

wow.. he is the man



Comments

saya YANA said…
tak nak la kawin dengan askar / polis.. hahaha...joke je...
hehe..
Koding said…
Tengah fikir fasal sotong tu..

Kalau nak dijadikan sotong kering, kenapa perlu disiram???
berita sengsasi said…
berbakti pada negara x kira masa dan dimana anda berada..cian kat bini dia tu
mungkin sotong tu nk berlumba dgn keta kat sebelah tu kot.
=)
mas saari said…
kahkahkahkah.... poyo je!
pencari cinta said…
hahaha...bukan hantu galah tapi hantu tonggek
cikida said…
ehhe,,macam2 lagi..tapi cian kat pengantin 2...wuuwu..dengan dress nye 2..=(
KHRLHSYM said…
mahu jadi orang last tu hehe.
Weeda said…
yang sotong tu dia nak tunjukkan yang sotong tu besar..hampir sama panjang dengan kete...
geli nya baju sosej, ewwww

Popular Posts