Pages

Support Penaja

Tuesday, May 10, 2011

Ibu kulit hitam bersama 3 orang anak albino

Posted by mykhalis On 11:59 PM 28 comments

Kali pertama Khalis tahu mengenai penyakit Albino kalau tak silap Khalis melalui ensiklopedia. Yeahh.. rumah Khalis ada banyak jugakla.. rumah korang ada?? ada jugak??hehe.. saje je nak kembang hidung..

Waktu itu memang pelik kalau tau rupenye memang ada penyakit yang membuatkan seseorang itu automatik jadi mat salleh.. dan rupenye bukan manusia sahaja, malah haiwan juga boleh mendapat Albino.

Cuba korang bayangkan, katakan zaman kesultanan melaka, ada sepasang suami isteri baru sahaja dapat anak.. Lahir pulak budak tu semuanya putih je.. Ayahnya mesti akan tuduh si ibu buat hubungan skandal dengan pedagang dari Belanda kan? ishh.. itulah pentingnya education.. dapat pulak bidan yang jenis batu api.. ada yang pecah perut kena rodok keris..
( kisah di atas khayalan semata-mata.. kalau ada terkena pada anda Khalis minta maaf)

Jadi punye panjang bebel nak cerita bagaimana situasi seorang ibu berkulit hitam yang dapat bukan 1, bukan 2 tapi 3 orang anak albino.. ish ish ish.. kalau orang kat kampung dia tak tahu ini adalah penyakit, mesti dia kena fitah jugakkan??




Joao and Rosemere Fernandes de Andrade are black but none the less they have three albino kids. Aside from these three they have two black children. The scientists are shocked after the confirmation of this miracle that these are actually their children. Take a look for yourselves.

28 comments:

Yana bukan apa.. kalau Yana ada nampak kan.. Yana akan paling kepala untuk tengok 2-3 kali... macam nak kan kepastian pon ade.. hehehe..

ha'ah ehh kalau dulu mesti da jadi ftnah..
org yg ada albino nih senang kena penyakit kulit sebab lapisan kulit dia kurang melanin kalau x silap..ehhe..


tapi kemain byk anak dia kena albino..kuasa tuhan kan.. :)

wahh jarang betul jumpa! selalu jumpa sorang je yg anak dia kena albino. ni smpai tiga.

wanie nye tempat ada pakcik albino..tiap kali pandang cam pakcik KFC pon ada gak..heheheh

woahhhh! hebak info nih.
thnx sbbb share yer.
;)

satu dlm berjuta ni kan.
Allah Maha Besar.
=)

@saya YANA hahaha..same la kite.. mesti ada rasa pelik..

@adwafarahin yupp,Khalis pun sangat susah nak jumpa

@vampire's lovex yupp..memang betul mudah kena penyakit..ibu bapa kena banyak brsabar arr

@Wanie Affandi mana tau memang maskot kfc kott

oh.. michael jackson yer..

albino nie sbnrnya mmbahayakan ke x??

bro, kat u kite ada orang albino. kesian dia. teruk tau sampai terkopek2 kulit dia n rambut jadi perang. huhu

mmg rare, slalu ada sorang ja dlm family.
ne smpai 3.
tp yg besnya, rmbut jd blond. =)

wahhh..rmai 2...tp comel2 semua nya ...x kira black or white..mga mereka hapy fmly,..=)

hitam putih coklat atau kuning ular sawa, kita tetap hamba pada yang esa.. hahahahaha

biasanya anak negro ni rambutnya kerinting wlpn kacuk dengan bukan negro...anak albino ni lurus mOlek rambut dia...yang ank pmpn 2 sekadar kerinting mcm megi kembang...kuasa Allah yang menciptakan...

kte ade sdare cmni..3org jgk,spsg kembar (prmpuan) n seorg lg abg dy, mule2 tgk dy tdow.geram..cm bby doll da.sume puteh.bulu mte un puteh.tp yg xley blah dy kecek kelantan..hehe

@cik sakdi kirenye sangat sensitip la ek?

@cikida keluarga.. apa yg dapat memisahkan mereka

@Ayie
ayat dah power..gelak la pulak..ciss

@cik mieza heheh.. kalau dah besar nnt kalau orang tak tau mesti terkejut punye

dalam citer bersamamu pon ade kan?
pasal anak2 OKU..
ada sorg budak mat saleh...rmbut blonde,mata biru,kulit putih gebu..
skali maknya muka melayu habis..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...