Ibu kulit hitam bersama 3 orang anak albino

Kali pertama Khalis tahu mengenai penyakit Albino kalau tak silap Khalis melalui ensiklopedia. Yeahh.. rumah Khalis ada banyak jugakla.. rumah korang ada?? ada jugak??hehe.. saje je nak kembang hidung..

Waktu itu memang pelik kalau tau rupenye memang ada penyakit yang membuatkan seseorang itu automatik jadi mat salleh.. dan rupenye bukan manusia sahaja, malah haiwan juga boleh mendapat Albino.

Cuba korang bayangkan, katakan zaman kesultanan melaka, ada sepasang suami isteri baru sahaja dapat anak.. Lahir pulak budak tu semuanya putih je.. Ayahnya mesti akan tuduh si ibu buat hubungan skandal dengan pedagang dari Belanda kan? ishh.. itulah pentingnya education.. dapat pulak bidan yang jenis batu api.. ada yang pecah perut kena rodok keris..
( kisah di atas khayalan semata-mata.. kalau ada terkena pada anda Khalis minta maaf)

Jadi punye panjang bebel nak cerita bagaimana situasi seorang ibu berkulit hitam yang dapat bukan 1, bukan 2 tapi 3 orang anak albino.. ish ish ish.. kalau orang kat kampung dia tak tahu ini adalah penyakit, mesti dia kena fitah jugakkan??




Joao and Rosemere Fernandes de Andrade are black but none the less they have three albino kids. Aside from these three they have two black children. The scientists are shocked after the confirmation of this miracle that these are actually their children. Take a look for yourselves.

Comments

saya YANA said…
Yana bukan apa.. kalau Yana ada nampak kan.. Yana akan paling kepala untuk tengok 2-3 kali... macam nak kan kepastian pon ade.. hehehe..
adwafarahin said…
waaa sgt rare ok!
vampire's lovex said…
ha'ah ehh kalau dulu mesti da jadi ftnah..
org yg ada albino nih senang kena penyakit kulit sebab lapisan kulit dia kurang melanin kalau x silap..ehhe..


tapi kemain byk anak dia kena albino..kuasa tuhan kan.. :)
aisya sakaria said…
wahh jarang betul jumpa! selalu jumpa sorang je yg anak dia kena albino. ni smpai tiga.
Wanie Affandi said…
wanie nye tempat ada pakcik albino..tiap kali pandang cam pakcik KFC pon ada gak..heheheh
Inchik Eman said…
woahhhh! hebak info nih.
thnx sbbb share yer.
;)

satu dlm berjuta ni kan.
Allah Maha Besar.
=)
mykhalis said…
@saya YANA hahaha..same la kite.. mesti ada rasa pelik..
mykhalis said…
@adwafarahin yupp,Khalis pun sangat susah nak jumpa
mykhalis said…
@vampire's lovex yupp..memang betul mudah kena penyakit..ibu bapa kena banyak brsabar arr
mykhalis said…
@Wanie Affandi mana tau memang maskot kfc kott
MOON said…
oh.. michael jackson yer..
kucarkacir said…
albino nie sbnrnya mmbahayakan ke x??
cik sakdi said…
bro, kat u kite ada orang albino. kesian dia. teruk tau sampai terkopek2 kulit dia n rambut jadi perang. huhu
mmg rare, slalu ada sorang ja dlm family.
ne smpai 3.
tp yg besnya, rmbut jd blond. =)
cikida said…
wahhh..rmai 2...tp comel2 semua nya ...x kira black or white..mga mereka hapy fmly,..=)
Ayie said…
hitam putih coklat atau kuning ular sawa, kita tetap hamba pada yang esa.. hahahahaha
mOon jOhari said…
biasanya anak negro ni rambutnya kerinting wlpn kacuk dengan bukan negro...anak albino ni lurus mOlek rambut dia...yang ank pmpn 2 sekadar kerinting mcm megi kembang...kuasa Allah yang menciptakan...
cik mieza said…
kte ade sdare cmni..3org jgk,spsg kembar (prmpuan) n seorg lg abg dy, mule2 tgk dy tdow.geram..cm bby doll da.sume puteh.bulu mte un puteh.tp yg xley blah dy kecek kelantan..hehe
mykhalis said…
@MOON
tapi ini ori tau
mykhalis said…
@cik sakdi kirenye sangat sensitip la ek?
mykhalis said…
@syazana.not.singlehahaa..awat?nak jadi blonde ke?
mykhalis said…
@cikida keluarga.. apa yg dapat memisahkan mereka
mykhalis said…
@Ayie
ayat dah power..gelak la pulak..ciss
mykhalis said…
@mOon jOhari kan? khalispun baru perasan
mykhalis said…
@cik mieza heheh.. kalau dah besar nnt kalau orang tak tau mesti terkejut punye
DayanaBesey said…
dalam citer bersamamu pon ade kan?
pasal anak2 OKU..
ada sorg budak mat saleh...rmbut blonde,mata biru,kulit putih gebu..
skali maknya muka melayu habis..

Popular Posts