Makna seksi

Kalau artis di tanya mengenai seksi.. mereka akan jawab ianya terpulang pada individu.. Saya berpakaian elok dan belum di luar batas..

Apa pendapat mendapat gelaran wanita seksi no 1 di Malaysia.. Artis secara cliche akan jawab, ohh.. yke? saya tak tahu la pulak.. apapun terima kasih kerana memberi sokongan pada saya sebagai anak seni..

Apa  wanita tahu tentang seksi? Wanita akan cakap.. dasar lelaki!! kalau pakai baju jubahpun kalau dasar gatal dia renung jugak...Seksi ni terpulang pada penampilan gaya masing-masing.. saya tak rasa saya pakai seksi..

Apa lelaki tahu tentang seksi?   Lelaki akan jawabb.. Yeahh,,my fantasy.. kalau wanita memberi bayangan kat kami.. kami cuba membayangkan je.. salahke? seksi pada wanita kalau sedap mata memandang..

Apa pendapat Khalis tentang seksi?

hehe

So, apa kata korang mengenai seksi??

Comments

Wanie Affandi said…
hahahah..muke masing2 selenge
haha. muka kecewa. =)
Orked Desa said…
x bleh blah muke dorang..beza gile time tgk secara posterior dgn anterior view...muahahaha....padan muke...

good job mykhalis...
Anonymous said…
Terus hilang nafsu. Kui kui.
Miss Shikio said…
frust gila muka

hahahha~

seksi ini subjektif errr~ entah lah heheh
shams said…
seksi selalu org tgk pada penampilan..
tapi sebenarnya seksi tu ada pada segala aspek..
kucarkacir said…
hahaha...tak boleh blah betul gambar tu..hahaha
Koding said…
Maka seksi sebenar terletak pada muka yang come-lote...
Anonymous said…
dan2...
Aila said…
haha . bgusss . terkedu kalian ye tgk pompuan seksi gitu ? haha

Popular Posts