Pages

Support Penaja

Saturday, May 14, 2011

Makna seksi

Posted by mykhalis On 11:52 AM 10 comments

Kalau artis di tanya mengenai seksi.. mereka akan jawab ianya terpulang pada individu.. Saya berpakaian elok dan belum di luar batas..

Apa pendapat mendapat gelaran wanita seksi no 1 di Malaysia.. Artis secara cliche akan jawab, ohh.. yke? saya tak tahu la pulak.. apapun terima kasih kerana memberi sokongan pada saya sebagai anak seni..

Apa  wanita tahu tentang seksi? Wanita akan cakap.. dasar lelaki!! kalau pakai baju jubahpun kalau dasar gatal dia renung jugak...Seksi ni terpulang pada penampilan gaya masing-masing.. saya tak rasa saya pakai seksi..

Apa lelaki tahu tentang seksi?   Lelaki akan jawabb.. Yeahh,,my fantasy.. kalau wanita memberi bayangan kat kami.. kami cuba membayangkan je.. salahke? seksi pada wanita kalau sedap mata memandang..

Apa pendapat Khalis tentang seksi?

hehe

So, apa kata korang mengenai seksi??

10 comments:

hahahah..muke masing2 selenge

x bleh blah muke dorang..beza gile time tgk secara posterior dgn anterior view...muahahaha....padan muke...

good job mykhalis...

Terus hilang nafsu. Kui kui.

frust gila muka

hahahha~

seksi ini subjektif errr~ entah lah heheh

seksi selalu org tgk pada penampilan..
tapi sebenarnya seksi tu ada pada segala aspek..

hahaha...tak boleh blah betul gambar tu..hahaha

Maka seksi sebenar terletak pada muka yang come-lote...

haha . bgusss . terkedu kalian ye tgk pompuan seksi gitu ? haha

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...