Jambu minggu ke lapan terbaik!!


Menggunakan tema silent komedi..Seperti dijangkakan..kacang je wat kumpulan Jambu. Khalis paling suka waktu lagu hawaii five-0 yang time surfing..

Lagipun kumpulan Jambu paling aktif setakat ni dengan fan mereka.. Khalis tengok di facebook macam-macam aktiviti yang diorang buat.. Memang minggu ni Jambu masih yang terbaik.. Khalis kesian kat Nabil kerana timing komedi dia lari.. Kebetulan tengok kat kedai makan..

Pada sesiapa belum tengok persembahan Jambu boleh tonton di sini..

Comments

Miss Shikio said…
Jambu memang sempoi minggu ni

tapi kesian kat nabil, memang terok gila persembahan dia

hehehe~
btw, jozan lagi best.. hahaha
sjk kebelakangan nih jambu mmg kelaka..nabil dr last week mcm hambar..mula² dulu sy pndang rendah kat kumpulan jambu..ternyata diaroang berjaya buat sy ketawa keluar suara..kalau tak takat senyum jer tgk maharaja lawak..lg pun silent comedy mmg makanan jambu..
shams said…
mg jambu da layak sgt tuk dpat title maharajalawak tu..
K.A.S. said…
tajuk entry minggu ke lapan..tapi video minggu ke 7..ce cite skit khalis..ape sebenornya yang berlaku ni??

kalo tengok jambu..mesti gelak besor punya...
mmg terbaikkk la jmbuu....

Popular Posts