Pages

Support Penaja

Wednesday, May 11, 2011

Awek bina badan!!

Posted by mykhalis On 1:00 PM 26 comments

Zaman sekarang tiada apa yang nak diherankan.. Kali ini kita tengok salah satu cara wanita untuk mendapatkan hak kesamarataan dengan lelaki. Yaa... mereka jugak bina badan..wahahhaha

Jom layan awek bina badan..













ehhh..salah tajuk..tajuknya ialah awek bina badan bila dah tua..hehhe

26 comments:

macam enorexia je... eh.. btol ke..
hahaha...
xcantik la cam tu..

x mantap pun..
leper je..
haha

kuang3,,awek bina badan bile dah tua ea..kekekee..tapi nampk sangat mcam x sehat nye,,isk2.

uishh.. tak taough langsung.. haha

macam awek2 bina badan amik drugs..pastu da tua n xlaku..jadi la cmni..

@saya YANA memang tak cantik gile kan?

@kucarkacir hehe.. dah habis kesan steroid kot

@cikida mungkin tak mampu nak bertahan

@~nsar~ kesannya dari tidak amalkan diet yg betul

@puteri ain yang taugh takleh tunjuk kat sini

@K.A.S. khalispun rasa efek camni jugak

nampak mcm penagih dadah je...

ah, kurusnya mereka,
jeles2.
haha.
klw mcm ne, nnt bila tua, sy pon nak bina bdn lah. =)

sekali lempang, terabur tulang.. =.=''

baik la g makan. ni kurus tahap nak mati je. ops

dill.

bina badan ke jahanamkan badan ni?

bina badan patut taff laa mcm trainer2 the biggest loser... ini keding jeee...

Masa dah tua? Tapi tengok gamabar 2nd last tu macam muda lagi...

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...