Awek bina badan!!

Zaman sekarang tiada apa yang nak diherankan.. Kali ini kita tengok salah satu cara wanita untuk mendapatkan hak kesamarataan dengan lelaki. Yaa... mereka jugak bina badan..wahahhaha

Jom layan awek bina badan..













ehhh..salah tajuk..tajuknya ialah awek bina badan bila dah tua..hehhe

Comments

saya YANA said…
macam enorexia je... eh.. btol ke..
hahaha...
xcantik la cam tu..
kucarkacir said…
x mantap pun..
leper je..
haha
cikida said…
kuang3,,awek bina badan bile dah tua ea..kekekee..tapi nampk sangat mcam x sehat nye,,isk2.
~nsar~ said…
bukan aneroksia ka?
puteri ain said…
uishh.. tak taough langsung.. haha
K.A.S. said…
macam awek2 bina badan amik drugs..pastu da tua n xlaku..jadi la cmni..
mykhalis said…
@saya YANA memang tak cantik gile kan?
mykhalis said…
@kucarkacir hehe.. dah habis kesan steroid kot
mykhalis said…
@cikida mungkin tak mampu nak bertahan
mykhalis said…
@~nsar~ kesannya dari tidak amalkan diet yg betul
mykhalis said…
@puteri ain yang taugh takleh tunjuk kat sini
mykhalis said…
@~~Ticer Wann~~ wahahha.. cubela bina badan
mykhalis said…
@K.A.S. khalispun rasa efek camni jugak
Ibnushukran said…
ngeri je tengok.. haha
mOon jOhari said…
nampak mcm penagih dadah je...
ArulchelseA said…
Cuak aku tgok beb...
Anonymous said…
hahahha...
ah, kurusnya mereka,
jeles2.
haha.
klw mcm ne, nnt bila tua, sy pon nak bina bdn lah. =)
Ayie said…
sekali lempang, terabur tulang.. =.=''
dill said…
baik la g makan. ni kurus tahap nak mati je. ops

dill.
Aslina said…
bina badan ke jahanamkan badan ni?

bina badan patut taff laa mcm trainer2 the biggest loser... ini keding jeee...
nelly said…
kurus gilooo !!!
@__@
Koding said…
banyaknya tulang..
Anonymous said…
Masa dah tua? Tapi tengok gamabar 2nd last tu macam muda lagi...

Popular Posts