Alat ciuman menggukan internet


Dah lama dah benda ni keluar dalam surat khabar, tapi Khalis tau mesti ada sorang dua tak baca surat khabar jadi mungkin ada yang tak tahu.. hehe

Kisahnya begini,, cium adalah haram kalau bukan ada hubungan sah.. tapi kalau peralatan macam ini Khalis rasa hukumnya tetap haram sebab ianya menghampiri zina.. Lagipun biasanya orang kita takkan beli peralatan mengarut macam ini.. Ke dah ada yang wat tempahan?

Peralatan ciuman online ini direka oleh macam biasa.. orang paling aneh di dunia..siapa lagi kalau bukan orang Jepun yang berfikir di luar kotak.. Malas nak cerita panjang,,tengok jerla video nie.. hehe

tula.. orang kata kawen.. tak nak..dah reka alat-alat camnie.. camne kalau suami isteri kerja jauh jauh?errr.. lu pikirla sendiri..

Comments

~~Ticer Wann~~ said…
pelik-pelik la dorang ni..kreatip tak bertempat
haha, pelik betol.
mcm pengasah pensel pon ada.
hek3.
saya YANA said…
test kat mesin...? hahaha... tah ape2 je..
cik mieza said…
ish3..dunia.dunia...cm2 bnde pelik la
kucarkacir said…
org jepun ni pelik2 je..
rara pinkmafia said…
dorg punya otak dh diluar jangkaan kite kan.
haisshh,.xde keghoje,.hehe,.
mykhalis said…
@~~Ticer Wann~~ dah memang identiti diorang
mykhalis said…
@syazana.not.single sebab macam ada straw kot
mykhalis said…
@saya YANA ahahha.. boleh putar2 lagik
mykhalis said…
@kucarkacir siapa la tak kenal orang jepun
mykhalis said…
@ツ mIsS NaDEa ツ bukan orang kapel suka ke?hehe
mykhalis said…
@rara pinkmafia benda yg tak pernah terbayangkan
vampire's lovex said…
ni bukan kretip ni,ni gila..haha..

suka buat bnda2 gila,tu kena tsunami..haaaa,terkutuk plak..hihihi..
Ayie said…
wow.. style habis.. Adakah zina internet pula akan berleluasa..?? hahahaaha
haaa kan dah suruh kawen x kawen kawen lagi aishhh ;P
Azku said…
Ni memang dah gersang sgt dah ni..
kawen la wei!! haha

Popular Posts