Pages

Support Penaja

Saturday, May 14, 2011

10 gambar model edit yang fail

Posted by mykhalis On 1:27 AM 8 comments

Kalau tengok sekali imbas memang tak perasan..Tapi kalau tengok betul betul boleh naik geli..hehe

lengan dan tangan lari gile

dia punye leher.. baekk punye.

amboi kaki..berlipatt

melengkung betul badannya ek

tangan panjang sebelahpun blh jadi model

mentadak mentadu

panjang jugak leher dia nie

kaki sebelahpun tak pe..asalkan lawa

dia punya pinggang terkehel ke ape?

kaki dia boleh pusing sampai camtu sekali?
uihh.. dan kita yg bukak majalah ni terpinga pingala tengok model ada kulit licin,, kaki jinjang.. tu yg bedah situ sini..cucuk tang tu..cucuk tang nie!!

8 comments:

pon boleh masuk magazine..>.<

Editor dia ni kena potong gaji ni. Huhuhu..

hebat la tu diorg ni,.hehe,.gud job khalis,.hehe,.

wah. saye tak perasan pun sblm ni. ahaks

dill.

sape laa tukang edit ni kan... haha... budak praktikal kot ni yang buat... hahaha...

failun la! si peng-edit buat keje asal siap je.. failun2~

menarik sungguh mereka ini.

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...