10 gambar model edit yang fail

Kalau tengok sekali imbas memang tak perasan..Tapi kalau tengok betul betul boleh naik geli..hehe

lengan dan tangan lari gile

dia punye leher.. baekk punye.

amboi kaki..berlipatt

melengkung betul badannya ek

tangan panjang sebelahpun blh jadi model

mentadak mentadu

panjang jugak leher dia nie

kaki sebelahpun tak pe..asalkan lawa

dia punya pinggang terkehel ke ape?

kaki dia boleh pusing sampai camtu sekali?
uihh.. dan kita yg bukak majalah ni terpinga pingala tengok model ada kulit licin,, kaki jinjang.. tu yg bedah situ sini..cucuk tang tu..cucuk tang nie!!

Comments

~~Ticer Wann~~ said…
haha memang la fail...
Wanie Affandi said…
pon boleh masuk magazine..>.<
Anonymous said…
Editor dia ni kena potong gaji ni. Huhuhu..
hebat la tu diorg ni,.hehe,.gud job khalis,.hehe,.
dill said…
wah. saye tak perasan pun sblm ni. ahaks

dill.
Aslina said…
sape laa tukang edit ni kan... haha... budak praktikal kot ni yang buat... hahaha...
mushroom said…
failun la! si peng-edit buat keje asal siap je.. failun2~
kucarkacir said…
menarik sungguh mereka ini.

Popular Posts