Pages

Support Penaja

Thursday, May 12, 2011

Ini bukan lucah siri 4

Posted by mykhalis On 12:55 PM 17 comments

aduhhh.. geram betul takleh update blog hari nie.. Khalis dah wat auto schedule pun tak keluar.. dah banyak sangkut..

Khalis mintak maaf sangat-sangat kalau tulisan tak nampak di bahagian entry atau komen.. Sebab Khalis tak jumpa warna yg betul-betul sesuai.. Mungkin ada readers sakit mata.. Khalis akan cuba eksperiment lagi supaya dapat warna yang terbaik..

Ngantuk arr malam ni.. Malam Jumaat ni biasala.. memang ngantok betul.. Taufiq@Top, hari ni sebagai lelaki aku rasa lebih dari 30 kali dari kebiasaan arr.. wahahha.. lekas ko kawen cepat-cepat..











kebetulan semata-mata..wahahaha...

17 comments:

haha, ni apa kes kebetulan yang macam ni..^^

hhahahaa,semuanya kebetulan.alam ni mmg btul2 mnguji keimanan kite lah.ahaha

hik3.
tajuk entri ne sepatutnya,
'ini sememangnya lucah.'

apesal sume bentuk laki nye jerk.. yang pompuan nye????

buat orang tergelak.. hahaha

ade je gmba yg die jmpe ek..:P

HAHA apakah? kelaka la brooo.. kihkih

tajuk entri nie salah je, haha ;P

weeeeeeeeee,,apekahhh..

erkk???

tutup mata cepat2

hehe

yg bayang2 2 pun leh pasan erk...hehehehe

khalis ni yg lucah2 dy suke sgt la..huhuhu :P

aik apsal ramai lak awek2 yg komen ni... haishhhh

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...