Ini bukan lucah siri 4

aduhhh.. geram betul takleh update blog hari nie.. Khalis dah wat auto schedule pun tak keluar.. dah banyak sangkut..

Khalis mintak maaf sangat-sangat kalau tulisan tak nampak di bahagian entry atau komen.. Sebab Khalis tak jumpa warna yg betul-betul sesuai.. Mungkin ada readers sakit mata.. Khalis akan cuba eksperiment lagi supaya dapat warna yang terbaik..

Ngantuk arr malam ni.. Malam Jumaat ni biasala.. memang ngantok betul.. Taufiq@Top, hari ni sebagai lelaki aku rasa lebih dari 30 kali dari kebiasaan arr.. wahahha.. lekas ko kawen cepat-cepat..











kebetulan semata-mata..wahahaha...

Comments

Arpiiz said…
haha, ni apa kes kebetulan yang macam ni..^^
Miss A said…
hhahahaa,semuanya kebetulan.alam ni mmg btul2 mnguji keimanan kite lah.ahaha
hik3.
tajuk entri ne sepatutnya,
'ini sememangnya lucah.'
kucarkacir said…
err..lucah derr..hahah
apesal sume bentuk laki nye jerk.. yang pompuan nye????
ArulchelseA said…
hahaha...cuak aku beb..
Ayie said…
buat orang tergelak.. hahaha
NuruL SyuhadaH said…
ade je gmba yg die jmpe ek..:P
Anonymous said…
Ini lucah.. Huhu.
cik sakdi said…
HAHA apakah? kelaka la brooo.. kihkih
tajuk entri nie salah je, haha ;P
cikida said…
weeeeeeeeee,,apekahhh..
Gadis Rama-Rama said…
erkk???

tutup mata cepat2

hehe
Anonymous said…
yg bayang2 2 pun leh pasan erk...hehehehe
is_isaac said…
khalis ni yg lucah2 dy suke sgt la..huhuhu :P
Anonymous said…
aik apsal ramai lak awek2 yg komen ni... haishhhh

Popular Posts