Maya dan Kasut Baru

curi gambar..

Maya ialah seorang pengantin perempuan sedang disiapkan oleh mak andam.
Malangnya, kasut untuk perkahwinannya telah hilang. Nasib baik adik
perempuannya ada sepasang kasut dan meminjamkan kasut itu kepadanya.
Macam mana pun kasut itu sempit dan tak berapa muat untuk dipakai oleh
Maya. Sebab dah tak ada kasut lain, maka terpaksalah Maya  memakai kasut tersebut. Sepanjang majlis itu Maya terpaksa menahan sakit, tapi dia masih dapat mengontrol kejelitaan ditengah majlis itu.

Sebaik tamat majlis bersanding, pengantin lelaki, Sayf dan Maya masuk
ke dalam bilik tidur. Perkara pertama yang hendak dibuat oleh Maya ialah menanggalkan kasut milik adiknya itu. Kakinya pedih tak tertahan. Ketika itu keluarga lelaki dan perempuan berada tidak jauh dari bilik tidur mereka. Alangkah terperanjat mereka bila mendengar bunyi suara Maya mendengus dan
mengerang kesakitan dari bilik pengantin. Tiba-tiba terdengar pengantin lelaki
berkata, "Osshh! Ketatnya!".

Keluarga pengantin perempuan dengan bangga berkata kepada keluarga sebelah
lelaki, Kan saya dah cakap, anak perempuan saya tu masih dara lagi...
..
Tak berapa lama kemudian terdengar pengantin perempuan menjerit kesakitan. Pengantin lelaki berkata, "Akhirnya dapat juga cabut. Jangan takut sakit sikit
je sayang".

Kedua-dua keluarga bertambah hairan bila terdengar pengantin lelaki berkata,
mari cuba yang satu lagi. Yang ni abang rasa mesti lebih ketat. Jangan takut, kita buat perlahan-lahan. Sayang, tahan ye. Keluarga kedua belah pihak berpandangan kehairanan...

ahak..ahak...ahak.....Blog ni macam kumpulan Balas dah..cehhh

Comments

chii said…
chii pernah baca gak sblm ni...
aduh..ingtkan td kisah maya betul td..adeih
Tulip Putih said…
hahaha..jgn kotorkan pikiran tulip yg suci nie..:P
Arpiiz said…
haha, kadang2 apa yang kita cakap tu boleh menyebabkan orang pikir lain..^^
cik sakdi said…
hehe bro.. malam2 buta post sebegini. HAHAHA
kucarkacir said…
hahaha..
aku dah pikir mende lain lak..
nida husna said…
maya pulak yg jadi bahan,,haha
cikida said…
haishh,,semangat nak bace kesah maya..dan2 cite kuningg...grrr..=p
vampire's lovex said…
org tua yg mnyibuk lalu salah paham...


haha
Anonymous said…
Kenapakah pengantin lelaki itu bernama Sayf? Amboi... Hahahaha.
Ayie said…
kompom la mereka sah salah paham.. hahaha
Azku said…
skodeng la kalau nak kepastian.. hahaha
MayaKirana83 said…
huhuhu...dh laa letak nama kiter..
lalink7 said…
tau xpe..heeheh
mykhalis said…
@cik sakdi saya dah kaewn..takpe
mykhalis said…
@chii
HIASAN semata2 je..wahahha
mykhalis said…
@Tulip Putihkalau orang suci mesti tak pikir ape2..heeh
mykhalis said…
@Arpiiz dan kadang2 yg sebok dengar pulak lebeh2
mykhalis said…
@Miss Tira hahaha,,bagi glemer..
mykhalis said…
@vampire's lovex tau takpe..siap bangga anak dara
mykhalis said…
@nida husna nama biar komersial sikit
mykhalis said…
@cikida mana ada kuning..suci nie
mykhalis said…
@lalink7 nama ni sweet jerk
mykhalis said…
@Ayie
orang tua2 otak tak berapa nak suci
mykhalis said…
@MayaKirana83 yeke??aalalala..tak sengaja
MayaKirana83 said…
a`ah khalis,nama btol kiter..tp no hal laa,.. :)
mOon jOhari said…
kak maya...marah khalis byk lagi...hehehehehe...

isk lucah! lucah!
Anonymous said…
double meaning...ngeh ngeh ngeh...;)
shams said…
salam jenguk cik khalis..
cam pernh dgr je cite ni..
salah faham di situ,,
Farhan said…
yg satu lg? oppss..
chentaNUYU said…
menantu khalis nama Maya ye?hehe

Popular Posts