Pages

Support Penaja

Wednesday, May 11, 2011

Maya dan Kasut Baru

Posted by mykhalis On 11:08 PM 32 comments

curi gambar..

Maya ialah seorang pengantin perempuan sedang disiapkan oleh mak andam.
Malangnya, kasut untuk perkahwinannya telah hilang. Nasib baik adik
perempuannya ada sepasang kasut dan meminjamkan kasut itu kepadanya.
Macam mana pun kasut itu sempit dan tak berapa muat untuk dipakai oleh
Maya. Sebab dah tak ada kasut lain, maka terpaksalah Maya  memakai kasut tersebut. Sepanjang majlis itu Maya terpaksa menahan sakit, tapi dia masih dapat mengontrol kejelitaan ditengah majlis itu.

Sebaik tamat majlis bersanding, pengantin lelaki, Sayf dan Maya masuk
ke dalam bilik tidur. Perkara pertama yang hendak dibuat oleh Maya ialah menanggalkan kasut milik adiknya itu. Kakinya pedih tak tertahan. Ketika itu keluarga lelaki dan perempuan berada tidak jauh dari bilik tidur mereka. Alangkah terperanjat mereka bila mendengar bunyi suara Maya mendengus dan
mengerang kesakitan dari bilik pengantin. Tiba-tiba terdengar pengantin lelaki
berkata, "Osshh! Ketatnya!".

Keluarga pengantin perempuan dengan bangga berkata kepada keluarga sebelah
lelaki, Kan saya dah cakap, anak perempuan saya tu masih dara lagi...
..
Tak berapa lama kemudian terdengar pengantin perempuan menjerit kesakitan. Pengantin lelaki berkata, "Akhirnya dapat juga cabut. Jangan takut sakit sikit
je sayang".

Kedua-dua keluarga bertambah hairan bila terdengar pengantin lelaki berkata,
mari cuba yang satu lagi. Yang ni abang rasa mesti lebih ketat. Jangan takut, kita buat perlahan-lahan. Sayang, tahan ye. Keluarga kedua belah pihak berpandangan kehairanan...

ahak..ahak...ahak.....Blog ni macam kumpulan Balas dah..cehhh

32 comments:

chii pernah baca gak sblm ni...
aduh..ingtkan td kisah maya betul td..adeih

hahaha..jgn kotorkan pikiran tulip yg suci nie..:P

haha, kadang2 apa yang kita cakap tu boleh menyebabkan orang pikir lain..^^

hehe bro.. malam2 buta post sebegini. HAHAHA

hahaha..
aku dah pikir mende lain lak..

maya pulak yg jadi bahan,,haha

haishh,,semangat nak bace kesah maya..dan2 cite kuningg...grrr..=p

org tua yg mnyibuk lalu salah paham...


haha

Kenapakah pengantin lelaki itu bernama Sayf? Amboi... Hahahaha.

kompom la mereka sah salah paham.. hahaha

skodeng la kalau nak kepastian.. hahaha

huhuhu...dh laa letak nama kiter..

@chii
HIASAN semata2 je..wahahha

@Tulip Putihkalau orang suci mesti tak pikir ape2..heeh

@Arpiiz dan kadang2 yg sebok dengar pulak lebeh2

@vampire's lovex tau takpe..siap bangga anak dara

@cikida mana ada kuning..suci nie

@Ayie
orang tua2 otak tak berapa nak suci

a`ah khalis,nama btol kiter..tp no hal laa,.. :)

kak maya...marah khalis byk lagi...hehehehehe...

isk lucah! lucah!

double meaning...ngeh ngeh ngeh...;)

salam jenguk cik khalis..
cam pernh dgr je cite ni..
salah faham di situ,,

menantu khalis nama Maya ye?hehe

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...