Pages

Support Penaja

Monday, March 5, 2012

kereta yang betul-betul bertuah

Posted by mykhalis On 5:11 PM 1 comments

kalau bab pasar kereta kena hempap, memang sadis la jawabnya. Khalis tak pernah kena, tapi kalau ikut pemahaman, kalau bencana alam macam banjir, tanah runtuh, pokok tumbang..insuran tak cover. Betul tak?

Kalau macam bangsa banjir kat Kajang hari tu camne? tanggung sendiri ke? atau sekarang dah ada syarikat insuran yang mengeluarkan insuran banjir?

Bila Khalis tengok gambar ni..memang kereta ni betul-betul bertuah.. sebab rasanya, kalau dah tua camni..kena hempap di pokok memang tak berepair dah la jawabnya.. jadi scrap je la



boleh pulak pokok tu elok-elok je bengkok kat situ..heh

1 comments:

wahhh..memang betul-betul nasib baik la kereta tu..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...