Pages

Support Penaja

Tuesday, March 6, 2012

Cara brutal korea bila menunjuk perasaan

Posted by mykhalis On 3:14 PM 3 comments

bangsa Jepun dan Korea memang tinggi dengan maruah diri. Di Jepun, ada kes Menteri dituduh terlibat dengan skandal. Terus letak jawatan.. memang bersalah atau tidak,,maruah diri dari dikata dan dicerca..lebih baik letak jawatan.

Pada peminat rancangan variati korea.. Seperti Strong Heart, Star King, 2D1N, anda mesti kenal Kang Ho Dong.. seorang pengacara yang digelar MC kebangsaan. Kiranya kalau anda peminat Runnng Man, dia setaraf denagn Jea Suk.

Kerana dia didapati berlaku penipuan cukai lebih kurang 200,000ribu(takpasti RM atau dolar) dia sebagai pelawak sanggup meletak jawatan. Dalam sidang media, dia cakap " saya ingin menarik diri dan bersara dari menjadi pelawak dan pengacara. Kerana, sebagai pelawak saya harus menggembirakan orang lain.tapi kalau semua orang tahu bahawa saya ada kes cukai.. saya tak yakin saya boleh menjadi pelawak yang baik"

Di Malaysia? skandal lucah? masuk mahkamah.. berjuang kehulu ke hilir.. dah menangpun orang panggil aljuburi.. yang satu kes lembu tu.. RM250 juta beb.. buat tak tau je.. siap mengaku dapat hidayah dan pergi melobi mendapatkan talian hayat.. takde malu langsung.. anak beranak tak malu.. media alternatid daf bongkar macam-macam.. apartment lembu? restoran mewah lembu? kad kredit lembu? takde.. dia wat tak tau je..

So,, kalau korang kata BERSIH 2.0 jahat.. tengok cara masyarakat Korea berdemo








banyak lagi gambar,..tak larat nak upload satu-satu..setakat ni kat Malaysia setakat jerit jerit je rasanya..

3 comments:

utara ke selatan ni?

bdo punye manusia. kesian oke babi tu! setan tol laaaaaa..aku marah nie!!

hahaha..bersih itu BERSIH!!~ :)

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...