Pages

Support Penaja

Monday, March 5, 2012

Gambar percutian Siti nurhaliza di Maghribi, Marakesh dan Dubai

Posted by mykhalis On 10:11 AM 1 comments

Semoga percutian 10 hari ni,,tak lama lagi kita akan mendengar berita gembira. Rasanya kalau la bagi Khalis cuti 10 hari..takyah gi Dubai.. pergi Ulu Bertam pun rasanya 9 bulan lagI Sayf Muslim dah ada adik dah. gurau je.. semua ini rezeki dariNya.Betul tak?

Siti dah ada segalanya..suami yang baik.. harta..rupa.. mungkin Allah ingin menguji.. siapa yang tahu ye tak? kata orang, kalau kita dah menyebut nak buat baik, macam saya nak bertudung..tapi kita tak tunaikan.. kita akan diuji.. Sebab tu kalau ada yang menyebut, "aku nak buat kendurila, kalau anak aku boleh jalan sebelum setahun" walaupun kita bukan bernazar.. tapi bila dah menyebut tu, baik kita buat je.. ye tak?itu la yang mak dan mak mentua Khalis cakap..

Seronok tengok orang bercuti jauh-jauh ni..walaupun kita tak kat ada kat sana.. kurang2nya tengok gambarpun ok lah..







ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...