Pages

Support Penaja

Wednesday, March 7, 2012

Penunggang motorsikal Malaysia pulak berlawan aksi stunt sesama mereka

Posted by mykhalis On 1:09 PM 2 comments

walaupun gayaku rempit.. aku tak segan bawak teddy bear

bear je? tak nampak aku bawak??
itu barang tak gerak..ini 2 monkeys.. u can?
monyet faham bahasa takpe.. ini kalau pecah ni.. puas nak mengganti.. siap kat depat pun aku letak lagi
apa la sangat.. aku dengan takde siviknye bawak kayu melintang.. lori balakpun tak boleh lintas
kelakar la korang ni.. peti ais beb..peti ais.. ada bran?
huh.. ingat saya gadis saya takleh willy??
ok la okla.. saya kalah..maluu..
Khalis paling kagum pada peti ais.. bukan senang tu..hebak2..yang penting made in malaysia

2 comments:

bukan lelaki pakatu yg helmet tutup mukai baju pompuan ke tu

haha,..mcm gampang ko khalis... erk..lg 1...bukan 2 tp 3 ekor beruk la

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...