Disebalik wajah wanita jelita ini adalah syaitan bertopengkan manusia

Bila aku jumpa gambar bunuh haiwan mesti orang yang rupanya elok cantik hensem? apa tekanan sangat ke hidup sampai nak jadi binatang camni sekali. Nak bunuh ko potong je..yang ko lenyek tu kenapa? betul2 suwei la pompuan ni


Rupa macam baik je..









tak rasa nak belasah ke jumpa orang camni!!


Comments

mas saari said…
kurang ajar nya! cuba dia tu kena hempap camtu...
liya alia said…
arghhh. sakit hati sakit hati ! geram tengok gambar ni. nak ja aku pulak duduk atas dia sampai penyet. haishhhh
Anonymous said…
bila ku ada peluang.., nak duduk di tas dia sampai dia penyet. Masa tu arnab yg comel tu dah ke Heaven manakala dia kat Hell.

Popular Posts