Pages

Support Penaja

Monday, March 5, 2012

Koleksi gambar Wanita vs Polis

Posted by mykhalis On 12:14 PM 1 comments

Khalis nak cari gambar masa demo BERSIH 2.0, ada satu gambar polis sedang buli seorang gadis melayu bertudung yang terlibat dengan demo.. tapi tak jumpa la pulak.

Sebenarnya Khalis kagum pada mereka yang berani ke jalanan untuk menyuarakan pendapat.. bagi sesiapa yang cakap Malaysia ni adil dalam hak bersuara..pergi mampus slow-slow.. sampai sekarang Khalis tak tau kat mana kesamarataan media masa..

Ingat.. kerana pembangkang kuat..kerajaan BN terpaksa rasuah rakyat macam-macam.. duit 500 kereta la.. BR1M la.. Sara1M la.. kupon student la.. tapi dalam masa yang sama? harga barang semua naik? Korang pergi pasar.. bagitau Khalis ikan apa bawah RM10 sekilo? meh habaq mai.. bawak duit RM500 korang pergi pasaraya.. penuhkan troli.. berapa troli dapat dengan RM500??

Student dapat RM200..beli apa? headphone? pen drive? novel? payung? (Khalis cakap sebab Khalis jumpa orang yang beli benda ni dengan kupon..bukan rekaan)








mak saya cakap laki pukul pompuan memang lembek.. sebab tu saya cubit je..heh

1 comments:

lelaki dayus jer pukul pompuan........

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...