Pages

Support Penaja

Saturday, March 10, 2012

Ciss..Neelofa -Neelofa.. skit pendek sampai nak nampak

Posted by mykhalis On 8:29 PM 8 comments

Rais Yatim!! Hassan Ali.. Ibrahim Ali.. ni tak menghina agama ke? ok ke?dah sampai paras buntut pakai skirt kira ok lagi ke?? camne ni.. tak menghina ketuanan melayu ke? Akidah tak terjejas ke?

camne nak kira ni??!!

puiii



terbaiikkk punya!!

8 comments:

Biasalah abg khalis. Selagi tak buka baju belom lagi tu :)

sluar dalam biru nampak... :-)

catwar

terpakai baju adik dia kot.....!!

dah kahwin blum? kalau belum biar bapa dia jawab nanti di akhirat kalau dah biar plak suami dia jawab... kepada tuan punya diri... lu pikir la sendiri...

inikah dinamakan kebebasan yg pihak barat perjuangkan...

silap saiz baju kot ni..erm ape nak jd la dengan org islam skang nih..jwb la sok.

seksi nye! aduii,,awat lah neelofa mcm ni! adehh

kalau la dpat tgok depan2 msti terancam. adui hai neelofa ble la tuhan nk bg jmpa dgan awak

baik bogel je dari pakai mcm tu....

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...