Ciss..Neelofa -Neelofa.. skit pendek sampai nak nampak

Rais Yatim!! Hassan Ali.. Ibrahim Ali.. ni tak menghina agama ke? ok ke?dah sampai paras buntut pakai skirt kira ok lagi ke?? camne ni.. tak menghina ketuanan melayu ke? Akidah tak terjejas ke?

camne nak kira ni??!!

puiii



terbaiikkk punya!!

Comments

cheQnOnO said…
Biasalah abg khalis. Selagi tak buka baju belom lagi tu :)
Anonymous said…
sluar dalam biru nampak... :-)

catwar
blog-tips-kurus said…
terpakai baju adik dia kot.....!!
tokwan said…
dah kahwin blum? kalau belum biar bapa dia jawab nanti di akhirat kalau dah biar plak suami dia jawab... kepada tuan punya diri... lu pikir la sendiri...

inikah dinamakan kebebasan yg pihak barat perjuangkan...
shoutvoc said…
silap saiz baju kot ni..erm ape nak jd la dengan org islam skang nih..jwb la sok.
is_isaac said…
seksi nye! aduii,,awat lah neelofa mcm ni! adehh
Anonymous said…
kalau la dpat tgok depan2 msti terancam. adui hai neelofa ble la tuhan nk bg jmpa dgan awak
Anonymous said…
baik bogel je dari pakai mcm tu....

Popular Posts