Pages

Support Penaja

Wednesday, March 7, 2012

Lawak macam haram orang Jepun..

Posted by mykhalis On 11:36 AM 0 comments


Sebenarnya pagi ni agak bengang sebab banyak jugak komputer cc down.. entahla.. mujur komputer sendiri.. kalau komputer orang lain malas gila nak merepair..

Nak bagi jiwa tenang.. nak wat kerja supaya tak dalam keadaan tertekan.. kena la bagi hepi2 dulu.. ye tak? Khalis tengok video ni memang dah lama dah..mungkin korang dah tengok.. tapi mungkin dari 1000 tengok sorang tak tengok lagi.. so, biarla Khalis dengan orang yang tak tengok lagi je la layan gelak ok?


0 comments:

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...