Kerana Pakwe Sahaja Wanita Melayu 14 Tahun Sanggup Menghina Allah

hoyeeee korang ada nampak tulisan dekat atas tu ? apa perasan korang kalau jumpa awek macam ni .. kalau admin lah kan ,, sudah gerenti kene makan buku lime  ,,

tidak ada sesiapapun di dalam dunia ini yang tahu Jodoh,Maut,Rezeki Semua Allah SWT yang berkuasa , bukan manusia okay,

credit to http://www.pesantrenvirtual.com/

Comments

~~Ticer Wann~~ said…
astaghfirllah..... beraninya dia...
KhaiRin - anies said…
mengong je bdk hingusan ni
Paradise Gal said…
ni cebok kencing pon tak bersih da ade hati ckp pasal cinta. hoho..
Raden said…
14 tahun tu bkn kecik lagi. da boleh fikir. memang kurang ajar!

Popular Posts