Pages

Support Penaja

Sunday, January 29, 2012

Gambar Neelofa super cute..

Posted by mykhalis On 5:29 PM 0 comments

Bahaya betul bila dah jadi laki orang ni nak puji pompuan lain ye tak? Tapi mengenangkan isteri Khalis cakap Shahrukh Khan gile hensemmm..so Khalis takde la rasa bersalah sangat nak puji orang lain.

Khalis memang rimas tengok citer drama melayu.. Sungguhpun.. sebab tu cuma satu je Khalis leh cakap pasal lakonan Neelofa.. suara dia macam Ija.. betul tak? hahaha.. tak tau dah nak kutuk ke nak komen ke sebab memang tak pernah tengok lakonan dia lama-lama..baik tengok Running Man ke..Strong Heart ke.. Star King ke..Takpun drama baru sekarang History of Salaryman..

Walaupun dah seminggu dah gambar ni keluar kat Nara.. tapi sebab Khalis baru tengok.. dan Khalis tergoda.. jadi Khalis nak letak jugakla kat blogslucumenarik ni..







jangan tengok lama-lama.. nanti takle keluar dari blog ni..huuuu

0 comments:

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...