Pages

Support Penaja

Tuesday, January 31, 2012

Kambing peluncur air

Posted by mykhalis On 10:00 PM 1 comments


 Tak tahulah korang,,, tapi Khalis tak pernah lagi dapat cuba menapakkan kaki atas papan peluncur,, kiranya memang takde pengalaman la.. pernah beli yang kecik masa bercuti kat Pulau Tioman dulu,, tapi baru letak perut dah tenggelam.. tertanya-tanya jugak,, kalau saiz besar tu berapa limit berat badan dia leh tampung ek?



Tapi kiranya kambing ni lagi hebatla sebab boleh menstabilkan badannya atas air..dan lebih hebat,, dia membuktikan dia bukan semua takut air.

 Gootie diberi nama oleh tuannya yang merupakan peminat sukan luncur air iaitu Dana McGregor.menurut Dana. Gootie bukan sahaja diajak meluncur,malah ke mana sahaja dia pergi.. kedai.. pasar..semua arr.. Ishh,, kalau omputeh menjadi je kan? Cuba korang ambik kambing seko bawak kehulu ke hilir,, memang kena tuduh gila la jawabnya.

 Bahagia bersama kambing

1 comments:

hiyak.. ya.. buktikan kambing! bukan smua kmbing takut air.. ha2

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...