Pages

Support Penaja

Monday, January 30, 2012

Bandar di China menyerupai Autria.. Peliknya lengang dan kosong

Posted by mykhalis On 9:49 AM 2 comments

Rupanya projek camni tak heran pun.. Kat rompin ni ada sebuah perumahan bawah Perumahan Negara.. Ya Allah.. memang kualiti macam hampeh korang tau tak? Mula2 mak Khalis nak belikan untuk Khalis masa belajar dulu..tapi dia pergila tengok lawat.. memang menakutkan..kayu alang pun guna kayu nipis.. selepas 6 7 tahun projek ni.. memang tak laku.. sampai sekarang kalau ada orang beli tak dapat IPF..

Yang bangangnya.. kerajaan kena bayar gantirugi pada pembeli setiap tahun sebab tak boleh masuk rumah.. Kontraktor yang merupakan kroni boleh berbangga sebab ada projek perumahan yang sangat hampeehhhh.. Ini yang nak marah dengan kerajaan ni.. Nak tolong tolong la betul2.. takyah la masuk saku.. aduhh..kan dah lari topik..

Sebab dah banyak tulis lari topik..Khalis nak post gambar je..bandar ala ala Austria yang sunyi dan lengang.. Projek mega yang tidak berguna untuk rakyat..







2 comments:

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...