Bandar di Russia menyedia tempat untuk buang anak

Haa,, mungkin kerajaan negeri lain kat Malaysia boleh tiru style ni.. Melaka dah buat sekolah,, kos mahal tu.. baik buat cam kat Russia ni..

Untuk elakkan orang buang bayi.. buat tempat buang bayi.. terjamin keselamatannya.. aduhh.. parakkk parakkk..

Orang dah kata.. kahwen dulu.. baru romen.. tidak.. ko nak testing jugakk.. dah la tak pandai kawall.. kan dah menjadi budak..masa tu baru nak ingat mak bapak.. sedap tak sampai 5 minit.. merana sampai ke tua..



tergamak ko buang ekk.. tanggungla sendiri beb.. cuba ko renung mata bayi yang lahir tu.. dia tak berdosa sedikit pun..ko yang wat projek..ko bunuh dia..siuttt je

Comments

Yana said…
marah btl abg khalis kita ni ye...
mra said…
5 menet je ke bang? wahahahahahahaha
Anonymous said…
2minit je? waa waa waa da kantoi.. haha

Popular Posts