Pages

Support Penaja

Monday, January 30, 2012

Bandar di Russia menyedia tempat untuk buang anak

Posted by mykhalis On 9:41 AM 3 comments

Haa,, mungkin kerajaan negeri lain kat Malaysia boleh tiru style ni.. Melaka dah buat sekolah,, kos mahal tu.. baik buat cam kat Russia ni..

Untuk elakkan orang buang bayi.. buat tempat buang bayi.. terjamin keselamatannya.. aduhh.. parakkk parakkk..

Orang dah kata.. kahwen dulu.. baru romen.. tidak.. ko nak testing jugakk.. dah la tak pandai kawall.. kan dah menjadi budak..masa tu baru nak ingat mak bapak.. sedap tak sampai 5 minit.. merana sampai ke tua..



tergamak ko buang ekk.. tanggungla sendiri beb.. cuba ko renung mata bayi yang lahir tu.. dia tak berdosa sedikit pun..ko yang wat projek..ko bunuh dia..siuttt je

3 comments:

marah btl abg khalis kita ni ye...

5 menet je ke bang? wahahahahahahaha

2minit je? waa waa waa da kantoi.. haha

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...