Kerana degil bapa paksa anak makan najis


Polis menahan seorang lelaki selepas dia memaksa anak perempuannya yang berusia 10 tahun memakan najis hanya semata-mata kerana budak berkenaan tidak mematuhi peraturannya.

Dalam kejadian berkenaan, lelaki yang berusia dalam lingkungan 30-an itu mengarahkan anaknya itu menyusun surat khabar namun dia secara tidak sengaja menjatuhkan surat khabar berkenaan.

Kerana takut selepas dimarahi bapanya, budak tersebut menangis namun tangisannya telah menyebabkan lelaki berkenaan berang lalu dia memasuki tandas awam di pasar berkenaan.

“Dia kemudiannya keluar membawa najis dan telah melumurkan najis itu ke muka anaknya dan turut menyumbat ke dalam mulutnya walaupun budak perempuan itu ketakutan.

“Lelaki itu turut menyoal anaknya “adakah najis ini manis? adakah kamu suka? Adakah kamu akan mendengar kataku atau tidak,” lapor akhbar Qianjiang Evening News.

Orang ramai yang berada di pasar itu bagaimanapun tidak berani untuk menghalang lelaki itu kerana bimbang terkena najis berkenaan, namun mereka menghubungi polis.

Dalam pada itu, jurucakap polis memaklumkan lelaki berkenaan yang memiliki ijazah daripada sebuah kolej telah bercerai dan mengalami masalah psikologi.

Dia pernah mendera anaknya sebelum ini.

“Ketika ini, pihak berkuasa sedang berhubung dengan ibu budak tersebut dan dalam masa sama siasatan diteruskan,” katanya.

Comments

Popular Posts