Pages

Support Penaja

Sunday, January 29, 2012

Salah Dato' CT atau TV3??

Posted by mykhalis On 1:12 AM 1 comments

Lama dah sebenarnya..Tapi kebiasaanya adik Khalis bangun lambat memandangkan cuti semester. Khalis pulak ambik shift jaga baby Sayf sebelah pagi.. Tiba-tiba adik Khalis bangun pukul 8 pagi nak tengok tv.. Can u believe it?

Mana boleh!! time ni Khalis tengah tengok rakaman Iris. Mana boleh berhenti.. Tapi sebab tau dia minat sangat dengan To' Ti, Khalis bagi la dia peluang.. Khalis tak tengokpun,, sebab nampak To' Ti nak wat persembahan bersempana Maulid Nabi. Sayangnya Siti Nurhaliza tidak meneruskan lakonannya untuk memakai tudung dengan sempurna..

Lupakanlah tu.. lepas tu adik Khalis update status cakap to' ti salah nyanyi..dah la rancangan MHI lives.. wahahhaha.. tula.. nyanyi puji nabi.. tapi taknak dengar nasihat nabi.. (jahat sungguh prasangka)

Terbukak jugak hati Khalis nak tengok klip ni.. ternyata memang salah tv3.. hampeh tolla.. mujurla siti betul2 profesionall.. kalau kena kat Khalis rasanya dah merah muka.. memang salah sesalahnya irama dan lagu.. maka pincanglah lagu..tapi sebab siti yang nyanyi.. jadi sedap la pulak lagu ni.. tapi nampak riak wajah suci ala serba salah siti wat dia bertambah cute.. Berapala tv3 bayar pampasan kat siti pasal kesalahan ni kat.. Kalau kena kat Ogy Ahmad Daud mesti kena saman dah..wahahha

siapa tak pernah wat salah..tapi cara menanganinya tu yang penting,,

1 comments:

"ternyata memang salah tv3.. hampeh tolla" ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...