Pages

Support Penaja

Sunday, January 29, 2012

Hasmi Hasyim (penulis lagu Awan Nano ) terangan terangan membenci UMNO

Posted by mykhalis On 11:57 PM 1 comments



Wahahha,, macam kena je kan tajuk ni,.berirama gitu..Wat kali pertama Khalis rasa cam detektif pulak bila dapat menyiasat penulis lagu Awan Nano ni,,


Tapi apa kaitannya Hasmi Hasyim benci UMNO ni kan? karang kena saman karang,,memandai je.. Tak,sebenarnya HH (hasmi hasyim) merupakan Angkatan Muda Keadilan (AMK) yang merupakan sayap parti Keadilan dalam perjuangan menentang UMNO>.

So, janganla angap Pakatan Rakyat ni takde seni ok!!.. HH juga agak aktif dalam dunia blogging. kalau Khalis tengok dia mula berblogging dari tahun 2006 lagi ok.. boleh ziarah beliau di http://hasmihashim2010.blogspot.com/

Kira tajuk entry ni nak kasi panas jerla.. sebab rasanya orang keadilan memang panas dengan UMNO ye tak? arghh,,,apa Khalis merapu ni.. k.. bye.. tak kaco korang dah malam ni..

1 comments:

ooo nama pena dia budi hikayat..baru tau

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...