Bila Courney Stodden menunjukkan kemesraan sempena hari V

 Antara wanita paling meluat di seluruh amerika dan eropah.. sape lagi kalau bukan budak 17 tahun tapi badan cam 52 tahun ni.. memang gila perhatian sungguhla.. macam abang zam.. datang meroyan nak gila glemer.. kalau tak gila takkan panggil diri sendiri famous..cehh...



Pasangan  Doug Hutchinson dan Courtney Stodden turut merayakan Hari Valentine. Seperti biasa, pasangan ini merayakannya dengan berpose seronok di depan kamera.

Untuk momen Valentine, Doug (51) dan Courtney (17) memilih tema filEm Disney, Lady and the Tramp. Namun begitu, lebih tepatnya pose-pose mereka layaknya filEm panas dewasa daripada filEm Disney.


Pasangan itu menghabiskan masa di kapal pesiar di Marina Del Rey, Los Angeles. Setelahnya keduanya menuju ke sebuah restoran Itali.


Dalam restoran tersebut, Courtney memakai gaun berwarna merah di mana bahagian dadanya begitu menonjol. Sedangkan Doug mengenakan setelan jaket hitam dengan tshirt abu-abu di dalamnya.


Dalam sebuah pose, pasangan ini saling memakan selembar spagetti dari hujung ke hujung. Sedangkan di pose lainnya, Doug menyuapi Courtney spagetti dengan mulut Courtney yang menganga dan terlihat begitu seronok.


Sedangkan di foto lainnya, pasangan pengantin baru ini berpose di atas yacht. Courtney begitu seksi menggoda mengenakan bikini hitam, yang bahagian dadanya begitu menonjol. Sedangkan Doug mengenakan kemeja hitam dengan seluar pendek berwarna krem.


Dalam sebuah pose, Doug menyuapi isterinya itu dengan stroberri merah. Courtney membuka mulutnya, dengan pose di begitu menggoda.


Di pose lainnya tak kalah gila, Doug meletakkan sedikit krim di dada istrinya dan mencolek stroberi dengan krim tersebut lalu memakannya.

Comments

ekyn said…
sape dorang ni??? blurrr...

Popular Posts