Pages

Support Penaja

Thursday, February 16, 2012

7 pasangan dari amerika berkahwin dalam keadaan bogel beramai-ramai

Posted by mykhalis On 1:15 PM 2 comments

Satu tugu yang menunujukkan lambang freedom di jamaica (perghh.. tak tau nak tapis yang mana sebab semua dah hitam)

Entahla.. atas nama kebebasan dan keseronokan..beberapa pasangan memilih untuk berkahwin sempena Hari V yang di adakan di sebuah resort di Jamaica. Sebelum-sebelum ini.. mmang sudah terdapat banyak pasangan yang berkahwin berbogel.. namun dah lama dihentikan kerana terdapat banyak bantahan dari penduduk dan pihak berkuasa sendiri rasa terhina kerana resort ini membenarkan pasangan berkahwin secara bogel.

Pasangan yang terpilih adalah mereka yang bertuah kerana berjaya meyakinkan pihak penganjur bahawa hidup berbogel sangatlah menyeronokkan.



 bagi tempoh 5 tahun je..mesti ada yang kahwin camni kat Malaysia nanti..agak jerla..

2 comments:

tak lame lagi kaum macam ni pupus la dimusnahkan oleh Allah

haha ape beza la kawin style mcam ni.ko nmpak laki aku punya tuuut ko nmpak bini aku punyA Tuuutt.dah bley wat pesta seks macam ni

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...