Pages

Support Penaja

Friday, February 17, 2012

Shahrizal Jaszle curang..I takleh terima dia : Miera Leyana

Posted by mykhalis On 3:12 PM 3 comments

Miera Leyana. Foto SAMUEL ONG

KUALA LUMPUR: Pelakon Miera Leyana bertekad untuk memutuskan hubungan dengan kekasihnya Shahrizal Jaszle kerana tidak lagi mempercayai kata-kata lelaki tersebut yang telah mengaku curang di hadapan keluarga masing-masing.

Miera berkata, hubungan mereka secara rasmi berakhir pada pertengahan selepas dia beberapa kali memberi peluang kepada Shahrizal untuk berubah.

"Selepas dia pulang dari penggambaran drama di Australia pada pertengahan Januari lalu, kami telah membawa ibu masing-masing, pengurus peribadinya dan individu yang dikaitkan ada hubungan dengannya untuk membuat pengakuan di depan saya.

"Kemudian setelah beberapa kali didesak, barulah kedua-dua mereka mengaku ada menjalinkan hubungan. Jadi, saya terus nekad untuk memutuskan hubungan yang baru berusia lima bulan ini.

"Sudahlah sebelum ini dia beberapa kali 'terkantoi' tapi saya tetap memberi peluang kepadanya. Bagaimanapun, tidak buat kali ini," katanya.
Shahrizal
 
Hubungan cinta Miera dan Shahrizal bermula apabila mereka sama-sama berlakon dalam filem Rentaz arahan Mamat Khalid.

Tambah Miera, sejak pengakuan curang itu dibuat, Shahrizal sering memujuknya agar untuk berbaik namun, dek kerana hati masih terluka, Miera tidak boleh menerimanya.

"Bukan senang untuk kita kembali kepada pasangan yang telah berlaku curang kerana agak sukar untuk menaruh kepercayaan terhadapnya lagi.

"Memang dia menunjukkan kesungguhannya kerana setiap hari menghantar mesej dengan saya dan memujuk untuk kembali bersama tetapi hati saya masih lagi terluka," ujarnya sebak.

Ketika ditanya adakah dia memberikan peluang kedua kepada aktor kacak itu, Miera berkata dia masih mengharapkan agar percintaan mereka kembali berputik tetapi jika Shahrizal sanggup berubah.
"Tipulah kalau saya sudah tidak sayangkan dia lagi. Tetapi buat masa ini, apa yang telah berlaku ini benar-benar mengecewakan saya," tegasnya.

Miera berkata pada waktu ini, dia lebih selesa bersendiri dan berserah kepada Tuhan dalam menentukan perjalanan hubungan cinta mereka.

Dalam pada itu, Miera yang baru sahaja menamatkan penggambaran drama bersiri sebanyak 13 episod, Mulanya Di Sini ini, bakal terlibat dalam filem terbaru Mamat Khalid pula berjudul Amir dan Lokman Ke Laut.

3 comments:

da tau playboy mau jg.. skrg???

alaa....geli la aku ngan dorg nih..umo baru bape da sibuk nak b'cintan...baru 5bln pun... bukan 10thn mcm faizal-nasha dulu...itupun nak kecoh!! dia ni sape, sampai dpt liputan meluas dr media? artis suam2 kuku je... kalo b'cite psl keje/karier dia lain la cite...ni balik2 psl personal, suka sgt cari publisiti...b'cinta nak kecoh, putus pun kecoh...

bercinta dgn budak baru 5-6 kali period mmg macam tu lah.

eheh.

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...