Pages

Support Penaja

Monday, February 13, 2012

Limosin terpanjang di Malaysia

Posted by mykhalis On 11:09 AM 0 comments

Masalah paling nyata di Malaysia ialah saiz bumper yang tidak standart.. Kalau korang perhatikan.. ada bumper yang besar tinggi.. ada kurus tinggi.. ada lebar kemain.. Khalis tak taula kalau Limosin dapat berjalan dengan selesa.. terutamanya kalau pemilik limo ni tinggal di kampung baru ke.. taman perumahan ke.. dah la jalan tak rata.. Tak percaya? korang tengok kalau orang kerja korek jalan.. lepas korek.. dia akan tar kan balik..tapi gila cincai.. kemudian tender baru akan dibuka untuk tar pulak.. korek dan tar balik.. sebab tu kualiti jalan kat Malaysia ni teruk gile.. orang kata kalau nak rasa jalan sedap lorong masuk rumah Samy Vellu je sedap.. macam naik trek litar sepang ooo..

klah.. kembali pada topik asal.. Limosin yang dimiliki oleh Natasya Resort Cameron Highland ini adalah limosin terpanjang di Malaysia iaitu melebihi 8 meter. Dilengkapi dengan TV LCD, mood lighting dan banyak lagi kemudahan mewah, ia boleh memuatkan 6 orang penumpang.







 gila smart ahhhh...

0 comments:

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...