Pages

Support Penaja

Monday, February 13, 2012

Kahwin kembar,, lelaki Thai ini berjaya buktikannya

Posted by mykhalis On 2:34 PM 0 comments


Tak tahulah kalau korang ada ingat.. Tapi Khalis pernah menonton sebuah filem mengenai pasangan kembar lelaki yang mencintai gadis yang sama.. namapun filem,, dah mesti pelakonnya adalah orang yang sama.. Tapi bagaimana gadis ini boleh mencintai si abang sahaja.. y? bukankah rupa mereka sama? suara mereka sama? kelakuan yang lebih kurang sama? adakah ini maknanya perempuan memilih melalui sikap bukannya paras rupa semata-mata??

Lupakan.. Wichai Tao semasa kecik dia selalu lalu dihadapan sebuah rumah .. dan dalam rumah itu ada anak dara.. dan bukan sebarang anak dara.. tapi kembar comel. hari demi hari mereka bertiga semakin rapat.. bila berjaya membuka kedai terpakai dan ada pekerjaan.. dia sudah menjadi sangat pening kepala.. dia tak tahu siapa yang dia suka sebenarnya,

Kerana tak tahan lagi tanggung derita.. dia berjumpa dengan dua dua kembar iaitu Sirintara dan Thipawan.. Dia bagitahu pada mereka berdua yang dia cintakan kedua-duanya.. dia tak tahu nak pilih yang mana satu..

Perghh.. rupenye kembar tu pun suka kat dia.. atas restu keluarga..kawen la mereka bertiga serentak.. Apa nak hairan sangat ye tak? kat sana nak kahwin dengan mayat pun boleh..

Bila ditanya camne nak susun hari.. Wichai cakap.. 3 malam dengan Sirintara.. 3 malam lagi dengan Thipawan.. 1 malam lagi? dia cakap dengan dua dua sekali arr.. oo.. ingatkan rehat 1 hari seminggu..cehh..

Korang baca hiburan je dahla.. jangan dan imiginasi kahwin dengan kembar pulak!! dengan adik beradikpun dah haram kahwin serentak..ok!!

0 comments:

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...