Pages

Support Penaja

Wednesday, August 24, 2011

Wordless Wednesday : Dilema Pemikiran Seorang wanita

Posted by mykhalis On 11:20 PM 8 comments







8 comments:

haha mane ade broo.. tipooo tu, kehkeh. tp bab dance tu melampau2 la siap pk kawen segala. haha

hahaha..2nd pic tu..yg psl rambut tu..haha..kne btl dgn sy la..

pasal rambut tu betul kot..yg len tak tau lak ada kat wanie..

sbg seorang lelaki..saya sokong! kecuali bab dance tu..

org pmpn mmg pikir jauh hehe sometimes mmg terlampau jauh ke hadapan~

orang perempuan memang suka benda kecik pon nak pikir besar... hahaha

hahahahahaha...tang bab gunting rambut tu betul2x...~ hahahahaha

memang kelakar... tapi bab rambut tu memang betul lah... tapi menyesal kejap je... rambut leh panjang balik... tapi bab berfikir pasal dance tu... hmmm... i pun ada gak ke arah tu tapi takdela sampai kawin2 hahah ... :D

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...