Gambar menarik : Lukisan kanvas orang hidup

Biasanya kita melihat lukisan di atas kanvas amat menyerupai orang dan persekitaran sebenar.


Namun dengan sedikit kretiviti, seorang artis dari Washington DC bernama Meade telah mengubahnya dengan menggunakan model sebenar dijadikan kanvas.





Dengan cara itu, apa sudah siap membuat proses pewarnaan, dia hanya perlu tangkap gambar sahaja.

Dengan satu proses, dia dapat menghasilakan gambar ala ala kanvas dari pelbagai sudut malah imej 3D dapat dihasilkan.

Sumber Dailymail

Comments

Rai said…
lepas tu merana nk basuh....
mykhalis said…
@Rai
takpe..duit dapat banyak
lisa lis said…
wuyoooo....kreatif giler nih~

cool wooo~

ini yang dpanggil kreatif di luar kotak pemikiran hehehehehe~
ArulchelseA said…
mcm2 idea diaorg ni..mkin lama mkin pelik.. cuak aku... kih kih kih
mykhalis said…
@lisa listula.. senang skit.. takyah lukis banyak kali dah dapat macam2 sudut
mykhalis said…
@ArulchelseAhahha.. kena kasi lawan kreativiti diorang ni
cik sakdi said…
brape jam nak kaler orang tu. huhu
Areen said…
superb creative!nak try jugakla hehe~

Popular Posts