Pages

Support Penaja

Monday, August 22, 2011

Gambar menarik : Lukisan kanvas orang hidup

Posted by mykhalis On 9:52 AM 13 comments

Biasanya kita melihat lukisan di atas kanvas amat menyerupai orang dan persekitaran sebenar.



Namun dengan sedikit kretiviti, seorang artis dari Washington DC bernama Meade telah mengubahnya dengan menggunakan model sebenar dijadikan kanvas.





Dengan cara itu, apa sudah siap membuat proses pewarnaan, dia hanya perlu tangkap gambar sahaja.

Dengan satu proses, dia dapat menghasilakan gambar ala ala kanvas dari pelbagai sudut malah imej 3D dapat dihasilkan.

Sumber Dailymail

13 comments:

lepas tu merana nk basuh....

wuyoooo....kreatif giler nih~

cool wooo~

ini yang dpanggil kreatif di luar kotak pemikiran hehehehehe~

mcm2 idea diaorg ni..mkin lama mkin pelik.. cuak aku... kih kih kih

@lisa listula.. senang skit.. takyah lukis banyak kali dah dapat macam2 sudut

@ArulchelseAhahha.. kena kasi lawan kreativiti diorang ni

brape jam nak kaler orang tu. huhu

superb creative!nak try jugakla hehe~

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...