Pages

Support Penaja

Thursday, August 25, 2011

Gambar Menarik : Macamana kucing ni boleh sampai atas pokok kaktus?

Posted by mykhalis On 12:43 PM 5 comments

Dan perlu diingatkan..tanpa kecederaan!!




hahahha.. kalau nak tahu dia lari dari kejar dek singa.. Macam manusia.. dia jadi sangat hebat.. dan bila dah sampai atas.. tau2 jerla.. bukan senang nak turun.. sian dia.. tapi kalau nak tahu sah tak sah sila baca berita sebenar di sini

5 comments:

kucing berkulit buaya ke?

itu kucing hutan. kalau tak silap linx kan... papepun. tetap comel. haha

kalau dlm situasi bahaya apa pon boleh jadi, contohnya mcm si kucen nih...alololo tomeynya dia hihi. Nasib baik xde cedera apa2 kan

gmba yg last tu comey sgt2x...tp kesian lorr...cam ner la nk turun...~

ni bukan kucing biase ni.. huhu...

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...