Gambar Menarik : Macamana kucing ni boleh sampai atas pokok kaktus?

Dan perlu diingatkan..tanpa kecederaan!!




hahahha.. kalau nak tahu dia lari dari kejar dek singa.. Macam manusia.. dia jadi sangat hebat.. dan bila dah sampai atas.. tau2 jerla.. bukan senang nak turun.. sian dia.. tapi kalau nak tahu sah tak sah sila baca berita sebenar di sini

Comments

MFI said…
kucing berkulit buaya ke?
Rai said…
itu kucing hutan. kalau tak silap linx kan... papepun. tetap comel. haha
Luv Me Cinta said…
kalau dlm situasi bahaya apa pon boleh jadi, contohnya mcm si kucen nih...alololo tomeynya dia hihi. Nasib baik xde cedera apa2 kan
lisa lis said…
gmba yg last tu comey sgt2x...tp kesian lorr...cam ner la nk turun...~
Paradise Gal said…
ni bukan kucing biase ni.. huhu...

Popular Posts