Pages

Support Penaja

Tuesday, August 23, 2011

Rancangan cari jodoh : Salah seorang peserta merupakan suspek pembunuhan

Posted by mykhalis On 2:10 PM 12 comments

Siapa tengok rancangan The Bachelor? Bachelorette?? tipula kalau tak pernah tengok.. ha3.

Adakah Khalis je yang melayan rancangan rancangan macam ni? Kalau kat Malaysia dulu ada satu rancangan yang diberi nama ala ala camni jugak.. Ditayangkan di tv9. Tapi tak ke manapun hubungan diorang.. Terputus jugak. Ye tak?

Sebab itu rancangan yang ada kaitan dengan jodoh-jodoh ni memang sesuai untuk hiburan jerla. tengok ragam dan perangai.. Tapi kalau macam rancangan cari menantu tu kira ok la jugak. Cuma zaman Khalis dah takde dah rancangan tu.. huuhhh..Kalau tak ada harapan kawen free.

Tapi sebuah rancangan cari jodoh di China menimbulkan kegemparan apabila salah seorang calon dalam rancangan ini merupakan suspek satu kejadian bunuh beberapa tahun dahulu.


Dalam rancangan itu, seorang guru lelaki bernama Lui Ho telah menewaskan 7 lagi lelaki bujang lain dengan menunjukkan kemahirannya bermain alat muzik klasik. Dan sebegai lelaki yang menambat hati wanita dalam rancangan itu, tiba tiba tersebar berita bahawa Lui Ho atau nama sebenarnya Wu Gang merupakan pembunuh bersiri yang dikehendaki.

Akibatnya, Lui Ho ditahan polis apabila menerima beberapa aduan dan mengesahkan penangkapan Lui Ho dan persamaan wajahnya dengan suspek bernama Wu Gang. Akibatnya, tayangan episod cari jodoh yang bernama Happy League telah dibuang siarannya dari internet oleh syarikat penyiaran.

Ini yang tv.. yang kena ngorat kat internet?? salah miss kol camne??perghh

12 comments:

salah miscol pun ade.. hehehee..

serius takottt.. uwaaaa

erk.. nseb baek spt kene tangkap.. isk2

mak aih takotnye aih nsb bek la smpt tgkp kan sian kt pmpn tu nt kalau tak taw hehe

naseb bek dpt tau sblm terlambat~

china memang banyak hal la...

takpe... biar la dorg...

nak ucap selamat hari raya buat khalis sekeluarga... maaf zahir batin...

hehehehe..tsalah m.call tu selalu.. kat tenet pun ramai..haishhhh~

akak tak berminat rancangan macam ni, tapi tulah nasib baik tak terlambat, kalau tak, penerbit rancangan tu kena saman

ah lelaki.memang myampah gler kalu tersalah misskol. mcm nak sepok je kepale.wakakak

lelaki ni dah insaf kot..sbb tu berani expose kan diri...

aduhai, mcm2 ye skrg ni...

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...